Blogging si branding la Digi24 Craiova

Blogging si branding la Digi24 Craiova
Azi de la ora 09:00 am fost la emisiunea Recrutat in Oltenia la Digi24 Craiova, alaturi de colegul de blogosfera Razvan Irimescu si de realizatorul emisiunii, Eugen Barbu.

Am vorbit despre blogging, personal branding si despre online in general.
Recrutat in Oltenia la Digi24 Craiova
Am amintit bineinteles si despre Craiova Blog Meet si aniversarea celor 3 ani de intalniri blogosferice lunare.
Daniel Botea la Recrutat in Oltenia
Au fost 30 de minute de discutii libere si relaxate, in care m-am completat cu Razvan si sper ca am spus lucruri interesante.
Damian Irimescu la Recrutat in Oltenia
Multumim Eugen Barbu pentru invitatie! Promitem ca mai venim :) 
Eugen Barbu - realizator Recrutat in Oltenia
Daca ati ratat momentul live, aici aveti inregistrarea emisiunii.

Astept feed-back :)

Etichete: , , , , ,