Am sarbatorit 3 ani #CraiovaBlogMeet

Am sarbatorit 3 ani #CraiovaBlogMeet
Nu stiu cand au trecut asa de repede, dar ieri am sarbatorit 3 ani de intalniri lunare in cadrul Craiova Blog Meet. Chiar daca in fotografia de grup suntem fix 30, in total am fost 35. 

Unii au plecat inainte de poza, altii au venit dupa, important este ca am marcat Craiova Blog Meet #36 cu o participare numeroasa.

Dar iata si prezenta, de la stanga la dreapta:
Ca de obicei am avut si participari blogosferice in premiera. Cristina Barbu a debutat la Craiova Blog Meet, ocazie cu care a reusit sa ajunga la intalnirea aniversara si doamna mea :)
Monica, Cristina si Catalin
Pentru cei care nu stiu, Daria noastra si baiatul Cristinei Barbu sunt parteneri de dans la Katamis Dance.

Tot in premiera a fost si Andreea, care se cam pricepe la fotografii.
Oana si Andreea
Si Catalin (Rimele sufletului) cred ca tot pentru prima data a fost, daca nu ma inseala memoria.
Catalin la discutii
Oricum, ca sa nu credeti ca va insel cu participarea, iata care au fost cei care nu apar in poz(n)a de grup.

RaresCristian si Cosmina au plecat mai inainte.
Rares, Cristian, David si Cosmina
Andreea a venit dupa poza de grup,
Andreea si Geordan
iar Costi (articol)  a venit direct la party, cu nelipsitu-i aparat foto.
Costi cu aparatul foto
Pai da, dupa ce-am savurat traditionalul tort facut de mama lu' Geordan (sarut-mana), am plecat la party.
tort facut de mama lui Geordan
Dar pana la party, tortul a fost vedeta intalnirii, de-mi era frica sa nu se topeasca de la atatea poze si blitzuri.
sesiune foto cu tortul aniversar
In rest am avut parte de socializare la greu,
si da-i si socializeaza
discutii cu schimb de locuri
socializare cu schimb de locuri
si amintiri din copilarie.
Geordan si Cristi
Va las cu mai multe fotografii de la Club Q.

La Facebar Chez Nous n-am mai facut poze, ca eram ocupat sa dansez, dar am luat cateva de la Xaara.
Alors on danse!
Initial am fost destul de multi la party, dar o parte dintre studenti s-au retras pe motiv de sesiune, astfel incat greutatea a cazut tot pe umerii celor cu vechime mai multa (si-n blogosfera si-n viata :)
rand circular in ritm de... nu mai tin minte
O mentiune in plus pentru Ianolia, Stefi si Sandra care au ramas pe baricade.

A fost minunat sa sarbatorim impreuna cu atatia bloggeri, prieteni si viitori bloggeri. Se anunta un an blogo-senzational, asa ca l-am inceput cum se cuvine.



Spor blogo-nfloritor!

Despre Craiova Blog Meet aniversar au mai scris, chiar daca n-au venit (lista in curs de actualizare):

Etichete: , , ,