Vernisaj dupa vernisaj, cu dragoste :)


Vernisaj dupa vernisaj, cu dragoste :)

Asa cum anuntam, am participat la vernisajul primei expozitii de pictura a colegei noastre de blogosfera Xaara Novack.

Lume multa, presa prezenta, lucrari interesante si cuvinte frumoase spuse de invitati. Domnul profesor de desen al Xaarei a incercat sa ne descifreze semnificatiile celor 23 de lucrari, dand exemple de categorii, trenduri si curente incercate de Xaara.
vernisaj Xaara Novack
Ca o concluzie generala am inteles ca lucrarile vernisate demonstreaza o continua cautare dar si o sensibilitate mare.
expozitie Xaara Novack
Si Roberta Ionescu a incurajat-o pe colega noastra sa-si continue cautarile si intrebarile, fiind placut surprinsa de lucrari si de unghiurile de abordare.

De la Xaara am retinut care sunt sursele ei de inspiratie. Cartile, filmele, intamplarile si intrebarile pe care si le pune sunt transpuse in aceste lucrari. Nu eram foarte hotarat care pictura imi place cel mai mult, dar m-a ajutat Xaara cand a explicat de ce foloseste si cand foloseste galben, portocaliu si rosu. Nu-i place frigul, iar cu ajutorul acestor culori isi incalzeste sufletul :) 
beatitudine
Avand si explicatia, mi-a placut si mai mult lucrarea numita Beatitudine.

Mai multe imagini de la Casa de Cultura Traian Demetrescu gasiti in fotografiile de la vernisaj. Cele 23 de lucrari expuse au fost realizate in perioada 2000 - 2015.

Dintre cei aproximativ 20 de bloggeri care vin la Craiova Blog Meet am fost 11, deci am avut cvorum: XaaraMadalinaIanoliaCostiSergiuMihaiStefania, Cosmin Dragoste, Stefania Dobre, Mirela Coman, eu si Kinga, fara de care expozitia n-ar fi aratat atat de bine. Chiar daca n-au ajuns la vernisaj, au scris pe blog si Andrei si Cretu.

Am facut si traditionala poza de grup,
poza de grup blogosferic
dar si un selfie-grup.
selfie-grup
Dupa vernisaj, conform obiceiului blogosferic, am marcat evenimentul printr-un Mini Blog Meet, la care s-au alaturat Cretu si Coana Creata :)
mini blog-meet
Pentru mine a fost inca o premiera, pentru ca am vernisat berea la borcan. Vorba aia:
Ca sa-ncepem bine anul, Noi bem berea cu borcanul :)
bere la borcan
Vazusem borcanele Grolsch pe la colegii blogoberici din Bucuresti, dar nu stiam unde pot sa beau bere la borcan in Craiova. Am gasit la Facebar (Chez Nous), ceea ce va doresc si voua :)

Am discutat despre proiectele viitoare, am glumit si nici nu stiu cand a trecut timpul. Va las cu mai multe imagini de la Mini Blog Meet Facebar.

Spor vernisator!

Etichete: , , , ,