Social Media Summit Bucuresti 2015

Social Media Summit Bucuresti 2015
Prima conferinta la care am participat in calitate de blogger a fost Webstock 2012. Imi amintesc uimirea colegilor cu care venisem din Craiova, cand au vazut ca-mi notam in agenda toate ideile expuse de speakeri. Am fost incantat de noutatile aflate, mi-am notat vreo 20 de pagini de idei si informatii noi si de atunci sunt nelipsit de la astfel de conferinte.

In 2014 am inceput pe plan local cu participarea la SocialMedia4Students Craiova si am continuat in calitate de blogger ambasador la Webstock, Food Bloggers si Future of Media.

De la fiecare conferinta am avut ceva de invatat, indiferent ca au fost sfaturi practice, de aplicat imediat, sau idei pentru viitor. Acestea sunt elementele comune pe care le caut si le gasesc la aceste conferinte: utilitate si noutate.

Intamplator (sau nu), la prima conferinta din 2014 am primit un autograf de la Cristi Manafu, pe un material scris pe vremea cand era jurnalist la Biz.
SM4S Craiova
In 2015 vreau sa incep cu Social Media Summit Bucuresti, un eveniment marca Biz. N-am mai fost pana acum la SMS Bucuresti, dar vazand speakerii, sunt convins ca va fi cel putin la nivelul conferintelor enuntate deja.

Si pentru ca vorbeam despre informatii utile, nu pot incheia fara sa anunt ca bloggeri pot participa gratuit la SMS Bucuresti 2015 daca se inscriu aici. Pentru companii si persoane fizice participarea la eveniment costa 75 Euro + TVA.

Social Media Summit 2015 are loc pe 18 Februarie 2015, la Hotelul Howard Johnson din Bucuresti, inscrierile fiind permise pana pe 13 Februarie. Locurile sunt insa limitate, astfel incat va recomand sa va inscrieti cat mai repede.

Spor participator!

Etichete: , , , ,