Premonitie, oameni, zapada si pinguin


Premonitie, oameni, zapada si pinguin
© Mreco99 | Dreamstime.com - Little Snowmen In A Group Photo
Cand am anuntat ca vrem sa facem oameni de zapada, am pus grupul in stilul pinguin pentru ca erau simpatici.

Pana la urma s-a dovedit o premonitie :) Zapada nu era nici ca sa conturam omul, ca anul trecut, dar in apropierea locului de intalnire trona un falnic pinguin... N-am facut noi oameni de zapada, dar am facut poze cu pinguinu', simbol al temperaturilor polare. Si iar coincidenta, am fost chiar 5 :)
poze cu Pinguinu
Dupa asemenea excese, ne-am regrupat la salina, ca sa ne refacem sanatatea.
la salina artificiala
Care la Wii,
Wii
care la table sau carti.
joc de carti in salina
Nici nu mai stiu de cand nu mai jucasem Macao, dar stiu ca ar fi trebuit sa stam mai multe zile ca sa bata si Mircea :) De altfel, o cura completa de halo-terapie ar tine vreo 10 zile :) Dar cum timpul nu tinea cu noi, ne-am dat batuti si-am plecat la casele noastre.

Spor sanatos!

Etichete: , ,