Muzica de camera: un trio formidabil

Muzica de camera: un trio formidabil
Despre dragostea pentru violoncel v-am mai spus. Ieri am avut ocazia sa ascult muzica de camera, in care violoncelul si-a gasit locul perfect intre vioara si pian.

Trio-ul formidabil care ne-a incantat a fost alcatuit din Alexandru Marian (vioara), Bogdan Postolache (violoncel) si Răzvan Dragnea (pian).

Am ascultat Dvořák (Trio “Dumky”) si Ceaikovski (Trio elegiac) dar nu oricum, ci in format blogosferic. Impreuna cu Mirela, Xaara, Kinga si Geanina am reprezentat blogosfera craioveana si am dezvaluit impresii si imagini pe #trio, #craiovaculturala si #craiovabloggers.
blogosfera craioveana
Am inregistrat si un scurt fragment din spectacol:



Pana la urmatoarea intalnire cultural-blogosferica, va las cu cateva imagini de la Filarmonica Oltenia si cu o imagine de final din culise :)
in culise cu protagonistii spectacolului
Spor cultural!

Etichete: , , ,