Izabella, pasarica fericita s.a. share-uri


Izabella, pasarica fericita s.a. share-uri
© Rawpixelimages | Dreamstime.com - Diverse Hands Holding Social Media
Pe unii chiar i-a agasat valva facuta de petrecerea Izabellei, considerand-o un lucru superficial care s-a umflat prea mult. Sincer, nici nu m-a interesat, nici n-am aprofundat subiectul. Am vazut un titlu pe net si-atat. N-am dat Like & Share, dar pot intelege ca lumea s-a distrat si asa a proliferat petrecerea pe retelele sociale.

In general pe Facebook se sharuiesc multe prostioare si chestiute amuzante si cred ca aici s-a incadrat si asta. A fost insa o dovada a felului in care social media aduce in prim-plan anumite lucruri.

Cum petrecerea Izabellei s-a anulat, azi a aparut in prim-plan news-feed Pasarica Fericita.

Pasarica si-a luat zborul in 2010 prin social media, este prezenta la Luthelo 7/7 si 24/24, dar abia azi a ajuns la toate urechile 2.0, desi este pentru alte zone. Spre deosebire de ziua Izabellei, am aprofundat noutatea fericita in sensul ca am avut unde, asa ca am intrat si pe site si pe blog.

Am gasit mai multe articole interesante, dar cel mai util mi s-a parut cel despre ingredientele unui sapun natural. Fac pariu ca nu va fi mediatizat la nivelul sapunului intim. Motivul este foarte simplu, la ras ne pricepem toti, la ingrediente si analize mai putini.

Nu stiu daca suntem sau nu Charlie, dar cu siguranta noi suntem social media.

noi suntem social media
© Ivosar | Dreamstime.com - Social Media Corkboard Photo
Si ca sa finalizez cu umor, credeti sau nu, fiecare dintre noi este o pasarica, visand sa fie fericita. Nu credeti? Ia luati de va uitati in zodiacul pasaresc.

Spor fericit!

Etichete: , , , ,