Atelier de fotografie la TRADEM

Atelier de fotografie la TRADEM
Incepand de ieri, la Casa de Cultura Traian Demetrescu din Craiova au loc in fiecare zi de Luni, de la ora 18:00, cursuri gratuite de fotografie. Atelierul de fotografie este sustinut de foto-jurnalistul Bogdan Danescu.

Am fost la deschiderea atelierului, mi-a placut si ma mai duc :)
prima intalnire la atelierul foto
A fost o intalnire de incazire, in care ne-am prezentat si am vorbit despre fotografie, motivele pentru care facem fotografii si ce vrem sa transmitem prin fotografie. N-am fost singurul reprezentat al blogosferei, alaturi de mine fiind Xaara si Kinga.

Lunea viitoare abordam si aspectele tehnice ale fotografiei. Pana atunci va mai spun ca inca se mai pot face inscrieri si ca fiecare se poate initia/perfectiona in fotografie cu aparatul din dotare.

Spor revelator!

Etichete: , ,