A trecut deja 1 luna? Primele 31/365

A trecut deja 1 luna? Primele 31/365
© Mustang79 | Dreamstime.com - New Year 2015 
Am inceput anul cu un nou proiect, acela de a fotografia zilnic, astfel incat sa am de unde alege imaginea zilei.

Cand am imaginat proiectul nu stiam ca imi voi imbunatati cunostintele in cadrul unui atelier foto, dar... gand la gand cu bucurie.

Prima luna este gata, am fost foarte aproape sa ratez o zi, dar pe urma mi-am adus aminte ca facusem totusi 3 fotografii in ziua respectiva. Nu cine stie ce (cred ca veti ghici ziua :), dar macar am avut de unde sa aleg.

Va multumesc pentru incurajari si comentarii. Azi dau nume fiecarei foto-zile si trec in revista primele 31/365 fotografii. Pastrez data fotografiei ca un watermark personal, plus ca asa nu sunt incurajat sa trisez :)

Iarna pe ulita
Iarna pe ulita

Salatate
Salatate

Pazea ca vine
Pazea ca vine

Aloe Vera, natural
Aloe Vera, natural

Prima (cio)cafea din 2015
Prima (cio)cafea din 2015

Revenim la cruditati
Revenim la cruditati

Salatate se intoarce :)
Salatate se intoarce :)

Frig
Frig

Antena de radio-amator
Antena de radio-amator

Natura moarta
Natura moarta

S-a luat lumina-n cartier
S-a luat lumina-n cartier

Aniversare
Aniversare

Muguri de lumina
Muguri de lumina

Salata orientata spre zucchini
Salata orientata spre zucchini

Muzica si culoare
Muzica si culoare

Bere la borcan
Bere la borcan

Rasarit
Rasarit

Kiritza
Kiritza

Atelier Foto
Atelier Foto

Spumos
Spumos

Casa Alba, noaptea neagra
Casa Alba, noaptea neagra

Buchisim
Buchisim

Craiova by night
Craiova by night

Radacini, flori, frunze si muguri
Radacini, flori, frunze si muguri

Ninge
Ninge

Impietrite
Impietrite

Selectiv, cu V de la Verde
Selectiv, cu V de la Verde

Miercurea fara carne
Miercurea fara carne

de vazut. de trait. de povestit
de vazut. de trait. de povestit

Se schimba vremea
Se schimba vremea

Pe terminate
Pe terminate
Spor fotografiator!

Etichete: ,