Am ranjit fasolea de 1 Decembrie :)

Am ranjit fasolea de 1 Decembrie :)
La defilare n-a prea fost zambetul nostru, pentru ca am facut poze cu manusile in maini si tot mi-au inghetat. Vorba unui prieten, tot mai bine era Ziua Nationala pe 10 Mai.

Multi copii veniti la sarbatoare,
Copiii au venit chiar daca a fost frig
cu mic cu mare,
Mihai Firica
pacat de asa vreme. Va las cu mai multe imagini cu 1 Decembrie la Craiova

Dupa ce ne-a inghetat zambetul prin Centru, am recuperat la Centrul Cultural Polonez, la un fel de Craiova Polska Blog Meet.
Hai noroc de 1 Decembrie!
Adica am sarbatorit 1 Decembrie cu bucate traditionale romanesti, fasole cu ciolan afumat, muraturi si paine de casa, de la Cratita Bunicii,
alaturi de o vodka poloneza, bine asortata la o ie romaneasca!
Sa ne traiasca! Tara si obiceiul!
poza de grup blogosferic
Iata care au fost ingredientele, de la stanga la dreapta:
La Multi Ani Romania!

Etichete: , , ,