A fost Craiova Blog Meet de Decembrie

A fost Craiova Blog Meet de Decembrie
A fost cu totul si cu totul deosebit. A fost prima data cand am organizat Secret Santa in cadrul Craiova Blog Meet. Felicitari Sergiu pentru idee! Si chiar daca n-au fost toti prezenti, cadourile se pastreaza.
Secret Santa
Madalina n-a fost data trecuta la tragerea la sorti, dar ne-a facut o surpriza (plicurile din dreapta).
Felicitari de la Madalina
Tot pentru prima oara au venit la Craiova Blog Meet si Oana cu Alina. 
Oana si Alina
Ne-au indulcit cu bomboane si cu promisiunea ca printre ele este cel putin o viitoare bloggerita.

Chiar daca fetele noastre n-au reusit sa tin piep norvegiencelor, noi ne-am facut datoria cu #HaiRomania.
Hai Romania!
Am avut si albastru si galben si rosu in coregrafie, dar pe teren n-a fost sa fie.

In poza cu meciul de handbal in spate este o mica parte din galeria blogosferica, dar iata care a fost prezenta (de la stanga spre dreapta in imaginea de la inceput)
Iar a fost #cudetoate :) A fost si bere, am sharuit si-o pizza, bruschete si alte ingrediente, am mai discutat despre viitoarele proiecte si inainte de bowling ne-am aflat cadourile de la Secret Santa
Cadoul meu de la Secret Santa
Nu stiu cine a fost Santa pentru mine, dar m-a nimerit foarte bine, drept pentru care foarte multumesc!
Bowling
La bowling abia am gasit o pista libera, dar ca de obicei, a fost o placere sa continuam Blog Meet-ul cu putin miscare si cu foarte multa veselie. Multumim Club Q pentru voucher!
scor final
Am reusit sa castig la mustata, asta a fost in 2014 si pana in 25 Ianuarie Craiova Blog Meet intra in vacanta :)

Pana atunci va las cu mai multe imagini de la Craiova Blog Meet de Decembrie.

Spor in 2015!

Etichete: , , , ,