Sentinta definitiva si irevocabila: Flash & Go


Sentinta definitiva si irevocabila: Flash & Go
© Volkova | Dreamstime.com - Man Photo
Daca nu intelegeti nici IPLeza si nici termenii juridici, trebuie sa stiti ca titlul vine dupa un conflict de lunga durata. Ma judec de multa vreme, pe barba mea, litigiul fiind legat de un subiect sensibil.

Zilnic am incercat sa aplanez conflictul, dar intre timp am ajuns la concluzia ca e mai bine la doua zile. M-am dat eu uns cu toate alifiile (si inainte, si dupa), dar trebuie sa recunosc ca n-am gasit inca o solutie pe deplin multumitoare.

Eu sunt subiectul sensibil si aceasta este solutia "dupa", menita sa nu ma irite. Am incercat si o mediere, dar nu merge in fiecare zi, asa ca o aplic din doua in doua zile.

Asta-s eu, am barba sensibila si nu ma pot barbieri in fiecare zi, desi mi-as dori sa fiu zilnic fresh, luminos si mai putin paros. M-am tot gandit cum sa scap de grija asta. Am studiat nutritia, dar n-am gasit o mancare care sa-mi faca barba sa nu mai creasca sau macar sa creasca mai incet si sa fie mai rara.

Nu prea stiam eu cu ce se mananca epilarea definitiva, dar cum stateam si-mi sopteam in barba ca trebuie sa existe o solutie, deodata mi s-a aprins beculetul. Sentinta era definitiva si irevocabila, iar beculetul era de la Silk'n Flash & Go.

Mai auzisem eu de epilare definitiva si de IPL, dar ma gandeam ca astea-s mofturi feminine, care n-au legatura cu mine. Pana cand am auzit ca epilarea definitiva se poate folosi si pe fata, cu mai multa atentie in jurul ochilor... Sa-mi cada fata si sa-mi sara ochii, nu alta. Pai cate ore de somn dulce am pierdut eu dimineata trezindu-ma mai devreme cu un sfert de ora, pentru a ma barbieri... Pffff, nici nu vreau sa calculez, ca sa nu ma enervez.

Ma enervez si cand vad ca azi m-am barbierit iar a doua zi firele de par scot deja capul cu indrazneala. Asa ca m-am gandit sa le fentez. Ma prefac ca le bag in seama ca pe niste vedete si le trag cate-un flash sa creada ca mi-am facut selfie cu ele.
procedura de epilare IPL
Pana cand se prind ele ca n-a fost blitz-ul de la aparatul foto, ci lumina intens pulsata, se face lumina si pe fata mea. Pe urma firele devin mai rusinoase, iesirile se raresc iar eu pot sa zambesc: 
- Laser frate! Parca ma si vad impuscand firele de par de pe fata, ca pe codurile de bare de la preturi :)
Silk'n Flash & Go
Daca as reusi sa ma barbieresc o data pe luna, asa cum ma tund, ar fi perfect si mi-as stabili o zi in care sa fiu ras-frezat si la propriu si la figurat.

Si cu tunsul am o problema, pentru ca la o saptamana dupa ce-am fost la frizerie, parul de pe gat incepe sa creasca in jurul conturului tunsorii. Chiar daca nu este asa des si negru ca barba, arata ca un "marar" urat. Mie mi s-a urat sa-l tot vad, asa ca l-as impuls(ion)a sa-si vada de treaba.

E bine ca am descoperit Silk'n Flash & Go in sezonul de toamna-iarna. Zilele sunt mai scurte, soarele ne vede mai rar, astfel incat tenul este pregatit pentru epilare definitiva cu IPL. Vara ar fi mai greu, pentru ca-mi place sa fiu bronzat, ceea ce nu e recomandat daca vreau sa apelez la IPL si epilare definitiva.

Nu stiu daca a mai incercat cineva, dar nu vreau ca problema asta sa-mi scoata peri albi, deoarece epilarea definitiva functioneaza optim pe firele de par de culoare inchisa, care contin mai multa melanina.

Pentru barba as incerca intr-o zona mai putin vizibila de sub barbie si as urmari evolutia inainte de a trece la defrisare pe scara larga. Pe gat insa, unde parul este mai rar, as incepe procedura de "iluminare" fara somatie si fara nicio avertizare.

Trebuie sa va avertizez ca folosirea Silk'n Flash & Go pe fata presupune sa feriti zona ochilor si zona buzelor. Pentru ca exista fire de par in proximitatea buzelor, buzele vor fi protejate folosind banda alba chirurgicala.

Eu sunt brunet cu parul negru, dar nu ma tem ca as avea tenul prea inchis pentru a folosi Flash and Go, deoarece ma bazez pe senzorul care decide daca tenul e ok. Daca n-ar fi, nu s-ar mai povesti si nici nu s-ar emite impulsuri luminoase.

Voi ce credeti despre povestea asta cu final fericit? Eu cred ca e de bine si de mine :)

Asa stand lucrurile, decizia a fost luata iar sentinta este definitiva, la fel ca epilarea. Si irevocabila, la fel ca alegerea mea de a participa cu acest articol la SuperBlog 2014.

Spor epilator!

Etichete: , , ,