Promoterul sugubat, cu branza pe bat

Promoterul sugubat, cu branza pe bat
Ca sunt fan branza, chiar dintre cei mai mari, asta deja stiti. Ceea ce nu stiti este ca voi fi promoter al branzeturilor Delaco. Nu va ganditi ca voi promova branzeturile preferate la mine pe blog, ca sa va fac pofta. De data asta sunt promoter offline, iar pofta voastra de branza trebuie demonstrata.

Nu voi fi un promoter care va roaga sa gustati branzeturile, ci unul care-i selecteaza pe cei ce merita sa savureze asemenea bunatati.

Mai tineti minte povestile din copilarie, cand Fat-Frumos trebuia sa treaca trei probe de foc, inainte de a cere mana printesei? Ei bine, cam despre asta este vorba, cu deosebirea ca in rolul principal sunt branzeturile de poveste, iar eu sunt pe post de zmeu, care nu da usor din mana branza cea mai buna.

Pentru ca mie-mi place cascavalul, am luat 3 sortimente de cascaval. Dupa cum ati vazut, platoul este deja pregatit, dar vreau sa vad cat sunteti voi de pregatiti.

Mai intai veti fi legati la ochi. Pai da, stiu din experienta proprie ca atunci cand nu vezi, toate simturile sunt in alerta maxima, mai ales mirosul :)

legat la ochii cu simturile in alerta maxima
© B-d-s | Dreamstime.com - Young Woman With Covered Eyes Photo
De pe platoul pe care l-ati vazut la inceput, voi alege 3 feluri diferite de cascaval, pe care le voi trece pe rand pe la nasul pofticiosilor. Cum eu sunt cel mai mare pofticios, s-ar putea sa simtiti de cateva ori doar miros de lemn sau de plastic, depinde din ce este batul infipt in cascaval :)

Dar de fiecare data va intreb ce fel de cascaval credeti ca ati mirosit si va rog sa tineti minte mirosul si senzatia :)

Trecem la proba a doua. De data aceasta activam auzul :) Voi sunteti tot cu ochii acoperiti, dar mai lejer, avand urechile descoperite.

ochii acoperiti, dar auzul activat
© Dragonimages | Dreamstime.com - Stickers On Eyes Photo
Eu mestec cu zgomot (si cu placere), mancand din fiecare dintre cele 3 tipuri de cascaval. Am sa va rog sa descoperiti care tip de cascaval mi-a placut cel mai mult si eventual sa-l asociati cu esantioanele mirosite la prima proba.

La proba a treia sunteti dezlegati la ochi, dar inca n-ati primit dezlegare la gustare. De data asta vedeti care sunt tipurile de cascaval si trebuie sa-mi spuneti care este preferatul vostru. 

Sunteti aproape de degustare, dar trebuie sa ma asigur ca sunteti fani branza cu adevarat si ca nu pierdeti din ochi cascavalul preferat. Va fi un fel de alba-neagra aeriana, la sfarsitul careia trebuie sa-mi spuneti unde a poposit cascavalul mult dorit.



Cei care se vor implica, au sansa sa foloseasca si celelalte simturi: pipaitul si gustul :) In functie de cat de bine va descurcati la aceasta proba, eu decid daca si cate bucati de cascaval vom gusta impreuna. 

Bineinteles ca vor fi si carcotasi care nu vor gusta astfel de teste si nu se vor supune celor 3 incercari. Pentru ei am o proba separata, pe care n-o vor castiga niciodata. Dar le mai dau o sansa. Una singura :)

Bucatile de cascaval de pe platou sunt numerotate si amestecate. Ii voi ruga sa spuna un numar. Sa presupunem ca pofticiosul zice 20, la fel ca numarul probei Delaco de la SuperBlog 2014, la care particip cu acest articol. Care credeti ca este raspunsul?

- 21, te-am batut! Si iau cascavalul cu numarul 21, intorc biletelul si apoi savurez victoria, mancand cascavalul cu acest numar :)
cascaval numerotat
Ce credeti ca se intampla daca vreun scrupulos numara toate bucatile si zice numarul cel mai mare? Doar eu vad numerele, asa ca-l anunt cu parere de rau ca numarul respectiv a fost extras, iar cascavalul a fost gustat de alt norocos. De unde altul, ca tot eu sunt norocosul :)
la sfarsitul zilei, tot eu sunt cel mai mare fan branza
La sfarsitul zilei, cand tragem linie, concluzie este simpla: tot eu sunt cel mai mare fan. Asa stand lucrurile, ma asigur ca si alti fani adevarati vor gusta bunatatile de pe bat, de la promoterul sugubat. Iar cine nu-i, isi va pune pofta-n cui :)

Asta este, povestea e poveste, dar cascavalul e la mine :)

Spor degustator!

Etichete: , , ,