Limba Araba - 220 milioane de oameni

Limba Araba - 220 milioane de oameni
Prima data cand m-am minunat in legatura cu limba araba a fost in 1994, cand am fost intr-un stagiu international in Franta, trimis de Alianta Franceza din Craiova. Erau cu noi 2 studenti din Palestina, iar unul dintre ei a scris ceva pe un servetel: 
دانيال

M-a intrebat daca stiu ce scrie :) Eu eram deja incurcat de felul in care scria, de la dreapta la stanga, astfel incat am zis la intamplare: 
- Ai scris numele meu :)

Exact asta scrisese, dar surpriza mai mare a fost cand o colega din Polonia a luat alt servetel si a scris pe el numele palestinianului care incepuse provocarea. Atunci am aflat ca Mirela studiaza limba araba si ca exista o limba araba scrisa care este inteleasa de toti arabii, chiar daca limba vorbita are multe dialecte.

Mi-am adus aminte intamplarea cand am aflat ca azi, la Craiova, se desfasoara un atelier de limba araba, la Biblioteca Franceza Omnia.

Ti se pare interesant?

Spor descoperitor!

Etichete: , ,