L(e)acuri si farmece de toamna-iarna

L(e)acuri si farmece de toamna-iarna
Nu sunt genul de barbat care-si da unghiile cu lac sau care se epileaza, dar stiu ca manichiura femininelor conteaza. Acum nu stiu cat de mult conteaza parerea mea, dar mie-mi place oja de culoare inchisa. Pentru mine este un detaliu care conteaza.

Sa fie de la latura intunecata? Nu cred :) O fi de la preferinta pentru bere si ciocolata neagra? Ideea este ca imi plac unghiile vopsite in culori inchise, dar sa nu fie chiar negre, ca repede mi se duce imaginatia la degetele prinse-n usa :)

Dar daca tot am deschis usa culorilor preferate pentru unghii, pe primul loc este albastru inchis. Daca mai este asortat si cu un par negru cu reflexe albastre sau cu o imbracaminte in nuante de albastru, sunt deja fermecat. Imi place culoarea albastra in toate nuantele, am mai facut o blue-pledoarie la SuperBlog, dar la unghii sunt foarte selectiv si prefer albastru inchis.

culori inchise
© Lvnel | Dreamstime.com - Beautiful Woman With Blue Nails Photo
Si-un verde inchis imi este pe plac, dar si un rosu dark. Cred ca rosu-inchis de la preferinta pentru vin rosu-negru mi se trage :) Mi se pare foarte asortata o manichiura dark-red la un pahar de vin si mai inchis, ca sa nu mai vorbim de o imbracaminte asortata la situatie :)

culoarea vinului trebuie sa fie mai inchisa decat a ojei
© Lasto4ka81 | Dreamstime.com - Glass Of Red Wine Photo
Dar nu imbracamintea conteaza, poate sa fie si de culoare neagra, atata timp cat vinul este mai inchis decat oja rosie :)

oja si vin
© Dimmu | Dreamstime.com - Young Beautiful Brunette Woman Photo
Bine, ca sa fiu cinstit, mie-mi plac blondele, dar aici vorbim despre oja, l(e)acuri si farmece de toamna-iarna. Ptiu, sa nu ma deochi, iar n-am nimerit-o, dar ca sa nu "dispere" femininele, imi plac si unghiile vopsite in culori deschise, in anumite conditii. Apreciez si manichiura french.

model natural
© Marigo20 | Dreamstime.com - French Manicure. Photo
Imi plac si combinatiile de culori si modele pe unghii.

ungii cu model
© Gena96 | Dreamstime.com - Nails Photo
Aici mi se pare obligatorie prezenta culorilor deschise, dar intram pe alt taram. Daca tot am intrat, am fost curios sa vad cum se impaca preferintele mele cu tendintele de toamna-iarna. Si unde as fi gasit un loc mai bun, decat la Conferinta Food Bloggers de ieri, unde femininele au fost majoritare.
oja incolora
Poate este specific bloggeritelor de food, dar multe dintre ele aveau unghiile date cu lac incolor. Bineinteles ca am vazut si multe culori, chiar daca dintre preferatele mele am remarcat doar rosul :)
oja rosie
Am prins si rosu mai deschis,
oja rosu deschis
si alb,
oja alba
si mov,
oja mov
dar si negru.
oja neagra
Poate ca nu toate bloggeritele pe care le-am prins eu in obiectiv stiau despre tendintele de toamna-iarna si despre lacurile Farmec Collection 2014. Nu-i bai, daca eu am aflat, cu siguranta vor afla si ele, dar numai daca vor sa aiba mai mult farmec.
oja colorata si fermecata
Pana atunci am sa fiu un martor obiectiv si am sa spun ca in imaginea de inceput este Daria mea cea dansatoare, intr-o poza facuta inainte de aparitia probei cu oja Farmec,
Radu si Daria
iar ultima imagine este de azi, inainte de a scrie articolul pentru SuperBlog 2014.
oja care-mi place
Spor color!

Etichete: , ,