Hai la Centrul Cultural Polonez Craiova!

Hai la Centrul Cultural Polonez Craiova!
Am ajuns prima data la Centrul de Limba si Cultura Poloneza din Craiova la o lansare de carte calatoare, despre care am aflat de la Dana Ilie.

Ne-am reintalnit apoi in holul Universitatii pe 11 Octombrie, cu ocazia Craiova Multicultural Day.
Magdalena Filary, Alina Vaduva si Daniel Botea
Apoi am pus la cale venirea lui Tobias in Craiova pe 10 Noiembrie, cu prilejul unui atelier pentru cei mici.
Tobias la Craiova
Pe 07 Noiembrie am participat la Forumul Oamenilor de Afaceri Polonezi, iar pe 12 Noiembrie la vernisajul expozitiei "Zbor deasupra Poloniei" si la Conferinta "Polonezi in Romania".

V-am dat doar cateva exemple de activitati promovate de Centrul Cultural Polonez din Craiova, acestea fiind evenimente la care am participat.

Activitatile Centrului de Limba si Cultura Poloneza din Craiova sunt mai multe si vor fi mai bine cunoscute cu ajutorul bloggerilor craioveni.

Centrul de Limba si Cultura Poloneza
Va invit la o campanie online alaturi de Centrul Cultural Polonez si la o intalnire offline pe 1 Decembrie. 

Dar nu inainte de a-mi raspunde la o intrebare culinara, care are legatura cu link-ul de mai sus.

Dintre urmatoarele bunatati, sarmale si fasole cu ciolan afumat, care vi se pare "mai traditionala" pentru a marca ziua de 1 Decembrie la Centrul Cultural Polonez? :)

Pofta buna la articole!

Etichete: , , , , ,