EnJOY... MasterChef cu fainosag :)


EnJOY... MasterChef cu fainosag :)
Doi ardeleni stateau de vorba:

– No... io nu mai pot! De când cu emisiunile TV, aste cu gatit, cu Masterchefu’, muierea mea o luat-o razna! Ieri o facut ciorba de fasole cu smochine.

– Mie-mi zici? A mea o pus piersici în tocanita de cartofi… cica sa-i dea ... fleivar.

– Mi-i si frica sa vin acasa, ca cine stie ce blastamatie pune pe masa. O trebuit sa manânc mamaliga cu rodii… pastele ei de mâncare!

– Io manânc pe ascuns, ca mi-i mila s-o jignesc… O facut sarmale umplute cu creveti. Am asteptat sa adoarma ca sa mânc un parizer cinstit…

– Stai un pic .. a mea i-o pus la prunc la scoala pita cu untura si cu rucola…

– Asta nu-i nimic: cand am tinut pomana dupa ma-sa .... o facut coliva cu mascarpone si sirop de artar… flambata!

– Ba.. nu se poa'....
– Da da...
– Atâta am vorbit de mâncare, ca amu mi s-o facut sete!
– Ie, si mie…

– No, hai sa merem la crâsma, sa puscam niste shot-uri de rachiu cu dijon!

Etichete: ,