Weekend pastelat cu Vivaldi Colours

Weekend pastelat cu Vivaldi Colours
Dupa ce anul trecut ne-am invatat cu muzica simfonica pe acorduri de rock la Mozart Rocks, acum a fost randul culorilor lui Vivaldi sa ne incante in Sala Polivalenta din Craiova. 

Chiar a fost un eveniment colorat, plecand de la baloanele din tribune si pana la instrumentele colorate ale Filarmonicii.
instrumentele colorate ale Filarmonicii
Tot pe teren am stat si de data asta, iar sonorizarea mi s-a parut mai buna decat data trecuta. Nu stiu cum s-a auzit din tribune, dar au fost bloggeri si pe-acolo, asa ca astept pareri.
Sala Polivalenta plina
N-am fost chiar de la inceput, pe motiv de suprapunere cu meciul Romania - Ungaria. Dar cat a mai intarziat startul concertului s-a compensat cu cat de repede am ajuns eu de la meci, asa ca n-am ratat foarte mult.

Vioara Stradivarius manuita cu maiestrie de Razvan Stoica m-a incantat cel mai mult, iar ritmurile lui Vivaldi au fost prezente si in melodiile Deliei sau ale lui Horia Brenciu.

Am inregistrat un mic fragment cu Razvan Stoica in rolul principal, ca sa vedeti cum a fost atmosfera.



Delia a cantat cu toata sala cele mai cunoscute melodii, care se aud cu totul altfel sustinute de cor si de orchestra filarmonicii.



La fel s-a intamplat si cu Horia Brenciu, dar pe el nu l-am mai inregistrat :)
Corala Academica a Filarmonicii Oltenia
Surpriza serii a fost duetul Delia - Horia Brenciu, iar momentul le-a iesit foarte bine.
duet Delia - Horia Brenciu
Am fost incantat sa inchei astfel o zi plina de evenimente culturale.

Spor!

Etichete: , ,