Webstock '14, beneficii si oportunitati

Webstock '14, beneficii si oportunitati
Vinerea trecuta plecam cu noaptea-n cap la Bucuresti, pentru a participa la Webstock 2014. A fost a treia participare, dar prima editie in care am ramas pana la final.

La beneficii n-am sa trec revederea cu bloggerii pe care-i stiam deja, sfaturile retinute de la speakeri. Acestea sunt by default, asa ca am sa mentionez unele noi.

Am facut cunostinta cu noi bloggeri sau am aflat proiecte despre existenta carora n-as fi stiut in lipsa unei carti de vizita. Pur si simplu nu ne-am intersectat in blogosfera, dar ne-am intalnit la Webstock si am schimbat carti de vizita.

Un astfel de exemplu este Romania Magica. Mai auzisem de ispravile #LaHorezu, dar nu stiam exact despre ce este vorba.

A fost prima data cand am participat la Gala Webstock si la party-ul de dupa, unde din vorba in vorba am legat noi prietenii si colaborari. Acestea mi se par cele mai importante beneficii si oportunitati ivite la Webstock.

Revenind la calitatea de blogger ambasador, m-am bucurat de surprizele oferite de Vodafone, Lumia 735Raiffeisen BankHP, McDonald’sBitdefender, Staropramen, Gerovital H3 MEN, Coca-Cola, Freya, RoboFun, Voxline, Vuzum, Career AdvisorFrench Revolution, Olla Art, Dreamstime si The Pub. Multumesc frumos! Cadouri, atentii si vouchere de acces, tocmai bine pentru un parcurs de succes in blogosfera.

Atat de mult mi-a placut editia din 2014 incat as recomanda organizatorilor ca si urmatoarele editii Webstock sa fie tot intr-o zi de Vineri. Anii trecuti era mai greu sa-mi rup 2 zile din concediu ca sa raman la toate evenimentele, acum a fost perfect.
Webstock dulce
Surprizele dulci din 2014 nu s-au terminat inca, asteptam statuetele si inregistrarile, dar pana atunci...
Multumim Webstock!

Spor spre anul viitor!

Etichete: , , ,