Suntem si noi in randul lumii?

Suntem si noi in randul lumii?
Am citit prim data intrebarea pe blogul lui Cristian China Birta si suna cam asa:
Cat de mult contează faptul că iPhone 6 ajunge atât de repede în  România prin QuickMobile?

Am raspuns scurt si la obiect:
comentariu natural
Daca vrei sa fii posesorul primului iPhone 6 din Romania, poti sa raspunzi si tu printr-un comentariu pana pe 9 Octombrie. Pana atunci insa, am sa detaliez raspunsul scurt de mai sus.

In majoritatea statisticilor sau clasamentelor din diverse domenii, Romania se afla pe ultimele locuri. Sunt si cazuri in care tara noastra este pe primele locuri, dar acelea sunt clasamente negative: coruptie, imbolnaviri, saracie etc.

Nu generalizez, mai sunt si domenii unde suntem fruntasi, mai rare si de obicei legate de sport, de cultura sau de arta.

Am spus mereu ca atunci cand "este de bine" aceste situatii trebuie mediatizate, pentru a fi un exemplu mobilizator pentru toti si pentru a arata ca si la noi se poate.

Faptul ca suntem pe harta mondiala a lansarilor inseamna ca Romania conteza, indiferent de domeniul in care are loc evenimentul.

M-am bucurat cand Romania a fost pe harta caravanei European Space Expo, cand am participat la evenimentul global Google I/O Extended 2014 sau la Earth Hour 2014.

Sunt evenimente la care am luat parte in 2014 la Craiova si am simtit ca sunt conectat cu intreaga lume, ca suntem si noi in randul lumii.

In acelasi fel inteleg si lansarea iPhone 6 in Romania. Inseamna ca Romania conteaza, ca reprezinta ceva pentru Apple si ca utilizatorii din Romania sunt tratati in acelasi fel ca utilizatorii din tarile mai dezvoltate. Fiind un eveniment mondial, ne simtim mai apropiati de tehnologia de ultima ora decat de second-hand-urile care ajung in tara noastra.

Daca esti blogger si ai o parere despre acest subiect, poti scrie un articol pana pe 9 Octombrie in cadrul campaniei Blogal Initiative si vei fi posesorul unui premiu surpriza de la QuickMobile.

Spor!

Etichete: , , ,