I'm 18, I go... everywhere I want


I'm 18, I go... everywhere I want
© Vladvitek | Dreamstime.com - Hot Air Baloon Photo
In cazul meu, sa primesc un cadou din viitor la 18 ani n-ar fi fost atat de funny, pentru vremurile in care am implinit anii. Va imaginati cum ar fi aterizat un astfel de cadou in peisajul gri al comunismului?

V-am intristat? Ei bine, ma revansez. Si ce daca atmosfera era gri? Am 18 ani, pot sa-mi creionez singur orizontul si sa-mi colorez visul, astfel incat sa merg pe calea distractiei conform devizei „Go Fun Yourself”.

coloram visuri
© Andresr | Dreamstime.com - Drawing A Blue Sky Photo
18 ani este o experienta noua-noua, la varsta libertatii, a increderii fara limite, a incercarilor, petrecerilor si trecerilor. Sunt treceri intr-o noua etapa, intr-o noua viata, intr-o noua lume, asa ca... hai sa trecem la treaba!

Chiar daca in '88 Sambata nu era zi libera, cadoul primit reprezinta libertatea. Pentru mine libertatea are culoarea albastra, a cerului fara limite, a oceanului nemarginit si a blue jeansilor specifici generatiei tinere.

blue jeans
© Cornelius20 | Dreamstime.com - Texture Blue Jeans Photo
Acesta este drapelul libertatii pe care o voi arbora, iar eu sunt port-drapelul unei aventuri albastre si nemaivazute.

Albastru este si darul necunoscut, pe care-l voi nota cu X, ca la scoala.
notam cu X darul necunoscut
El este "pasaportul" meu spre libertate, spre experiente neintalnite si vise implinite. Dupa ce-am evadat din peisajul gri al anilor '88, va mai dau un detaliu despre necunoscutul dar cazut din cer intr-o zi de Sambata.

Cu ajutorul lui... I go... everywhere I want :) Mi se potriveste atat de bine, incat pare croit pe personalitatea mea. Si chiar daca personalitatea unui tanar de 18 ani este intr-o schimbare permanenta, cadoul meu tine pasul cu personalizarea schimbarilor.

Ne "imprietenim" rapid si incep sa inteleg ca viata mea se va schimba ireversibil. Este o adevarata magie si nu ma mai minunez nici daca m-as trezi (nu singur), intr-o mare de libertate.

mare de libertate
© Ponomarencko | Dreamstime.com - Elegant Girl Lying On Bed In Open Sea Photo
Ati intuit, dupa ce m-am obisnuit cu cadoul primit, impart bucuria cu iubita mea si cu gasca de prieteni, plecand sa cucerim lumea.

cu prieteniimare de libertate
© Xixinxing | Dreamstime.com - Three Friends In The Back Of A Car Photo
Albastru si iubire, acestea sunt singurele constante ale aventurii cu care i-am contaminat pe toti.

tru blu
© Ponomarencko | Dreamstime.com - Vertical Photo Of Lovely Woman
E timpul sa facem valuri cu ajutorul lui X. Pana acum am fost la mare doar in vis? Pai ar fi cazul sa oglindim albastrul visurilor noastre in albastrul marii si al zarii. X-wave baby!

facem valuri
© Ricardoreitmeyer | Dreamstime.com - Midnight Blue Coastal Moonrise
La munte am mai fost, dar niciodata pe cont propriu, asa ca vom redescoperi muntii intr-o eXperienta incitanta.

hai la munte
© M1losescu | Dreamstime.com - Stana Regala Romania Photo
Mare, munte, vara, tara, cer albastru, in curand toate tind sa devina limite. Depasim granitele timpului si spatiului. Nu ne mai miram cand ne saluta prieteni noi, aparuti de nicaieri, de care ne leaga aceeasi tehnologie.

zburam in timp si-n spatiu
© Boogasheski | Dreamstime.com - Distant UFOs Photo
Lasam in urma Pamantul albastru si rotund si  ne proiectam deja pe noi orbite.

planeta albastra
© Solarseven | Dreamstime.com - The Blue Planet Photo
Ne invartim peste tot, cu 360 de grade la puterea X... Dar stai, sunt grade sau zile? Cum asa, cand a trecut timpul? Mai sunt 5 zile si implinesc 19 ani!

repede trece timpul
© Cammeraydave | Dreamstime.com - Abstract Calendar Time Background Photo
Asa se intampla cand X te teleporteaza in timp si-n spatiu. Constantele cu care erai obisnuit devin relative, iar viata devine un joc marca X-play.

Cred ca m-am jucat destul cu imaginatia voastra, astfel incat a venit momentul sa-mi prezint cadoul, personalizat si eXclusivist: desi darul este albastru, X-ul este negru :)



O singura intrebare existentiala mai am, la 9658 de zile de la primirea cadoului. Nu stiu cum ar fi mai bine in scenariul meu albastru... Sa las darul necunoscut sa aterizeze in lumea gri sau sa ma agat de el si sa evadez in alte dimensiuni...

Oricum ar fi, multumesc Aygo!

I'm 18, Aygo everywhere I want, inclusiv la SuperBlog 2014, competitie la care particip cu acest articol.

Spor tinereX!

Etichete: , , , ,