Cum sa-ti #puie asa ceva in posta???

Cum sa-ti #puie asa ceva in posta???
Tocmai ziceam ieri ca-mi miroase a disperare in campania electorala si iata ca am si primit un "material ajutator" in cutia postala.

Nu e material electoral, pentru ca nu este marcat cu "tiparit in X exemplare la comanda PSD", dar ideile din material le-am auzit exprimate de sustinatorii lui Ponta, asa ca pentru mine este clar expeditorul.

denigrare electorala
Am pus 3 semne ??? pentru ca asa incepe si asa se termina pliantul. M-am gandit ca trebuie sa ma gandesc de trei ori. Asa ca m-am gandit, m-am gandit, m-am gandit si... asta a iesit.

6 case < 12000 hectare spaga
6 case < motivele condamnarii lui Voiculescu
6 case < motivele condamnarii lui Mitrea
6 case < spagile luate in dosarul Microsoft
Cu atat mai mult 6 case < Hrebenciuc + Voiculescu + Mitrea + spaga in dosarul Microsoft.

Au reusit sa ma convinga, materialul este un excelent mijloc de a #monta romanii cu creier sa mearga la vot.
Q.E.D.

P.S.
Cred ca am raspunsul si pentru intrebarea finala "Merita sa fie presedintele nostru???"
Nu! Voi il meritati pe Ponta presedinte de partid si pe Hrebenciuc, Voiculescu, Mitrea & co... colegi.

Etichete: , ,