Craiova Blog Meetu' de Sf. Dumitru

Craiova Blog Meetu' de Sf. Dumitru
Data trecuta cand am stabilit data Blog Meet-ului din Octombrie, nu mi-am dat seama ca 26 Octombrie inseamna Sf. Dumitru. Cand m-am dumirit era deja tarziu. Am zis sa nu vin cu mana goala la Blog Meet, asa ca am adus ecleruri de casa. Cum a fost cu ele va spun la sfarsit, pana atunci sa va zic cum a fost la Craiova Blog Meet.

Comme d'habitude am avut participari in premiera la CraiovaBlog Meet, Andreea si Mihnea,
Meli si Mihnea
dar si prezenta internationala, Magnuson si Klasse.
discutii blogosferice si nu numai
Cum participantii au venit in valuri, n-am mai facut obisnuitele prezentari ci am trecut la discutii constructive. Intr-un colt de masa se vorbea in engleza cu suedezii, iar in cealalta parte am discutat despre SuperBlog si Blogal Initiative Craiova.

Dar iata care a fost prezenta la Craiova Blog Meet pe 26 Octombrie (de la stanga la dreapta, in imaginea de la inceput):
Fiind prins cu sarbatorirea Sfantului Dumitru inca de Sambata n-am mai avut timp de reamintiri si taguiri pe FB inainte de Blog Meet, asa incat prezenta a fost surprinzator de buna :) La fel ca si eclerurile de final, dar sa nu anticipam :)) Dupa discutii, bere, pizza si ce s-a mai consumat, ne-am intremat si am coborat la bowling.
hai la bowling
Fiind 14 participanti, ne-am impartit pe 2 piste, iar la final jucatorii cu cele mai multe puncte in prima tura s-au confruntat in "Champions League" pe prima pista, in timp ce "norocosii" cu mai putine puncte s-au batut intre ei in "Europa League", pe pista a doua.
scor bowling
Dupa atatea zile de chefuit mi-a fost cam greu sa ma concentrez, dar m-am calificat in Champions League datorita punctajului. Surpriza serii a fost Madalina, care desi a fost singura feminina in primul tur pe prima pista, ne-a cam dat lectii.
scor partial
In finala Champions League mi-am revenit (cu ajutorul berii) si am terminat primul, dar nu's ce voodoo a facut Cretu... ca m-a luat la puncte per total.
scor final
Nu poti sa te superi pe el, ca a pus la bataie un voucher, dar nu-mi explic cum mai avea popice nedoborate si i se afisa "spare" :)
Vodoo frate!
Voodoo frate! I-a mai facut Madalinei niste vraji pe la spate si a terminat saraca tura a doua cu 70 de puncte :)) Asta sa fie ghinionul, ca l-am indulcit la final :)
ecleruri de Sf. Dumitru
Urmatoarea intalnire va fi pe 23 Noiembrie, dar pana atunci va las cu mai multe imagini de la Craiova Blog Meet de Octombrie.

Spor!

Etichete: , , , ,