Cati biciclisti sunt in Craiova?

Cati biciclisti sunt in Craiova?
Am participat la promovarea mersului pe bicicleta in cadrul evenimentelor JCI Cylcing Day, dar v-am relatat si voua prin cuvinte si imagini care a fost atmosfera.

Am promovat bicicleta ca mijloc de transport la job chiar daca vremea n-a prea tinut cu noi. V-am spus la momentul respectiv cum a fost.

In fine, cand s-a tinut workshopul Tide Craiova, am participat si v-am povestit despre ce a fost vorba.

Acum sa-mi spuneti si voi mie... cati biciclisti sunt in Craiova

Nu de alta, dar in curand apar in Craiova pistele stradale si n-avem nicio estimare. La actiunile JCI Cycling Day au participat in total peste 200 de biciclisti si cam asta este singura evaluare pe care o avem despre biciclistii din Craiova.

Ca atare JCI Craiova face un sondaj pe care vrem sa-l aducem in atentia tuturor biciclistilor din Craiova. Daca aveti bicicleta va invit sa completati chestionarul (dureaza 2 minute).

Daca nu aveti bicicleta, dar aveti prieteni biciclisti, va rog sa le dati link-ul sondajului. Stiti voi, Share pe Facebook si chestii de-astea, pentru care va multumesc inca de pe-acum.

Daca aveti blog, va invit sa  va informati cititorii despre sondaj, in cadrul unui concurs Blogal Initiative Craiova in urma caruia puteti castiga promovare online si premii surpriza.

In sfarsti, daca n-aveti nici blog si nici bicicleta :) va invit sa comentati la acest articol si sa-mi spuneti in ce conditii v-ati lua o bicicleta, pe unde v-ati plimba cu ea si alte detalii care va intereseaza.

Spor pedalator!

Etichete: , , ,