Spicuiri de la #Webstock 2014


Spicuiri de la #Webstock 2014
Dupa ce-am lasat imaginile sa exprime cu prefectul simplu primele impresii de la Webstock, acum a venit randul cuvintelor.
Mi-am notat cate o idee de la fiecare vorbitor, iar ce n-am retinut in cuvinte am retinut cu aparatul foto :)

Cristian Manafu a dat startul, prima parte desfasurandu-se sub motto-ul Inspired to inspire.

Dupa cateva cuvinte de bun venit a dat cuvantul primului invitat, cel mai admirat CEO din Romania, Steven van Groningen, CEO Raiffeisen Bank Romania.
Steven van Groningen, CEO Raiffeisen Bank Romania
Steven este si blogger, chiar daca site-ul ne intampina cu Sorry :) Are si alte preocupari care-mi plac: sport, alergare, mers cu bicicleta. Cum isi face timp pentru toate acestea: mai putin timp petrecut la TV.
Razvan Exarhu
Razvan Exarhu ne-a vorbit despre Taste of Romania si despre faptul ca alimentatia noastra se reduce la foarte putine ingrediente, pe care le cautam inclusiv in Delta: cartofi prajiti cu snitel. In loc sa incerce un storceag sau un somceag, multi vin sa manance in Delta ce pot gasi si la fast-food :(

Ca sa mai stearga din impresiile negative, Razvan a condimentat expunerea cu 2-3 ture de otet si cu tarhon :)



Andrea Rossini, de la Vodafone Romania, ne-a spus ca internetul schimba obiceiurile. Vorbind despre Supernet, am aflat ca a fost introdus prima data in Noua Zeelanda, iar Romania este a doua tara in care apare.
Andrea Rossini - Vodafone Romania
Ne-a spus si despre viziunea Vodafone, care este mai mult decat o companie de telefonie. VODAFONE = VOice and DAta PHONE.
Catalin Nastasoiu - Ronativ
Catalin Nastasoiu, graphic designer, ne-a prezentat proiectul RONATIV.

Sesiunea a doua s-a numit The road to success si a avut ca protagonisti cativa intreprinzatori romani.
Emil Gal
Emil Gal, ne-a povestit experienta sa si cum a reusit sa ajunga cu Brainient la 100 milioane $.
Sergiu Biris
Sergiu Biris, fondator Trilulilu si Zonga, ne-a explicat de ce este important sa incepi antreprenoriatul cand esti tanar. El a inceput la 16 ani.
Florin Dobre
De la Florin Dobre, designer de moda, am retinut ca moda e frumoasa pana cand deschizi gura.
Mihai Sfrijan
Pe Mihai Sfrijan il stiam deja de la NetCamp si ne-a vorbit despre inceputurile activitatii sale la King.

Partea a doua s-a desfasurat in 3 paneluri diferite, eu fiind interesat de Blogging si online content.
Andrei Ciobanu
Andrei Ciobanu, ne-a povestit despre lansarea surpriza a unui program la Kiss FM :)
Zmenta
Zmenta ne-a vorbit despre video-bloguri si despre virale.
Ovidiu Eftimie, Times New Roman
Ovidiu Eftimie, Times New Roman, ne-a demonstrat ca umorul lor natural este bazat pe studii si pe o buna cunoastere a pietei si a ceea ce este de actualitate.

In partea a doua a panelului de Blogging si online content i-am ascultat pe Vali Petcu, vorbind despre bloguri
Vali Petcu
pe Alexandru Negrea cu detalii despre Facebook si blogosfera
Alexandru Negrea
si pe Vlad Petreanu care ne-a recomandat sa fim atenti la detalii.
Vlad Petreanu

In continuare am participat in premiera la Gala Webstock Awards si m-am bucurat sa regasesc printre premianti cateva persoane pe care le citesc sau le cunosc personal.

Felicitari tuturor finalistilor, dar in mod special felicitari pentru

Loredana Pricopie
Loredana Pricopie
Alex Negrea
Alex Negrea
Treizecizero
Treizecizero
Webstock 2014 s-a incheiat (pentru mine cel putin) tarziu in noapte, de fapt a doua zi dimineata, la party-ul din The Pub. Abia astept Webstock 2015, dar pana atunci va las cu imagini surprinse de mine la editia din 2014.

Spor!

Etichete: , , ,