Roots Revival la Craiova: SUPERB!

Roots Revival la Craiova: SUPERB!
Am fost Luni seara la spectacolul Colors of Maria, turneul national incepand chiar la Craiova. In general muzica propusa de Roots Revival este ceva unic, insa spectacolul de la Craiova a fost "si mai unic" :)

Instrumentele de percutie au fost uitate la Bucuresti, iar "tobosarul" Tobias Sabater (Spania)  a improvizat cu resurse locale, imbogatindu-si recuzita cu o oala, un lighean si ce mai era pe-acolo :)
percutie improvizata
M-a impresionat in mod deosebit puterea cu care Casandra Maria Hauşi, castigatoarea Festivalului Maria Tanase in 2009, a interpretat "Cine iubeste si lasa", intr-o varianta vadit nationala si cu trimiteri usor de ghicit.
Casandra Maria Hauşi
Mi-a placut cum s-au auzit instrumentele de suflat, ney-ul lui Mehdi Aminian (Iran)
Mehdi Aminian (Iran)
si duduk-ul lui Emmanuel Hovhannisyan (Armenia).
Emmanuel Hovhannisyan (Armenia)
Mi-a placut bucuria Monicai Lucia Madas interpretand melodiile Mariei Tanase sau ale lui Edith Piaf.
Monica Lucia Madas
Basul Leilei Renault (Franta) s-a integrat perfect in improvizatiile de jazz, iar zambetul artistei mi-a confirmat ca este fascinata de ritmurile estice.
Leila Renault (Franta)
Cel mai exotic instrument mi s-a parut oud-ul lui Mehmet Polat (Turcia), care s-a contopit perfect in culorile Mariei.
Mehmet Polat (Turcia)
Intr-un cuvant, a fost SUPERB si sunt bucuros ca am luat parte la deschiderea turneului.
Roots Revival la Craiova
La Craiova a fost primul spectacol dintr-un turneu national prin 10 orase, astfel incat va recomand sa nu-l ratati in zona voastra:
Pana atunci va las cu mai multe imagini de la Colors of Maria.

Spor incantator!

Update: Impresii de la concert mai gasiti la Sergiu si Dana.

Etichete: , ,