Fericirea sta in lucruri marunte

Fericirea sta in lucruri marunte
Fericirea sta in lucruri marunte: o mica vila, o mica mostenire, un mic iaht, o mica croaziera... Asta era un mic banc, dar eu cred ca daca vei cauta fericirea cu indarjire... o pierzi pe drum.

Fericirea este mai aproape decat ne imaginam, este chiar langa noi, chiar daca nu constientizam. Pentru mine, "sunt fericit" este echivalent cu "bucurie". Si cum zice sotia mea, eu sunt fericit mai tot timpul :)
fericire in familie
Sunt bucuros ca suntem sanatosi si avem motive de sarbatoare in familie, dupa 20 de ani :)

Sunt bucuros pentru concursurile castigate de Daria, pentru vacantele petrecute impreuna cu familia si prietenii sau pentru cateva ore petrecute la pescuit.

Sunt bucuros sa ma trezesc mai devreme dimineata ca sa fac un pic de miscare si la fel de bucuros m-am trezit si-n vacanta, ca sa alerg pe faleza in fiecare dimineata.

Ma bucur sa ma intalnesc cu prieteni pe care nu i-am mai vazut de mult, dar si sa cunosc persoane noi.

M-am bucurat in calitate de blogger, cand am castigat greutatea mea in branza, dar ma bucur si pentru realizari cu greutate mai mica :)

Ma bucur sa-i indemn si pe altii sa fie fericiti si am vrut sa fiu cat m-ai molipsitor atunci cand m-am bucurat la Happy in Craiova.

O alta bucurie marunta - desi azi, e mare lucru pentru multi - este sa citesc o carte si sa ma identific cu atmosfera, personajele sau mesajul transmis. Cartea este o bucurie indiferent ca este vorba despre carti online sau carti fizice pe care le cumperi de la o librarie online si le rasfoiesti linistit acasa sau in mijlocul naturii.

O alta bucurie este sa impartasesc informatii utile cu cititorii blogului, conform motto-ul blogului meu: "Informatia utila impartasita este remediul natural contra ignorantei".

O astfel de informatie, utila mai ales bloggerilor, este si urmatoarea. Toti bloggerii care scriu despre fericire sunt fericitii castigatori ai cartii "Exercitiu de echilibru", de Tudor Chirila.

Veti spune ca acestea sunt simple bucurii si ca fericirea este cu totul altceva. Aveti dreptate, acestea sunt "doar" ingredientele fericirii. Fericirea este o insumare (fericita) a bucuriilor traite.

Spor fericit!

Etichete: , , , ,