EnJOY Rapsodia Balcanica editia I

EnJOY Rapsodia Balcanica editia I
Daca e 13 Septembrie si ai norocul sa fii in Craiova, poti lua parte la debutul Festivalului International de Folclor Rapsodia Balcanica.

Dupa ce ne-am bucurat de un Festival de datini si obiceiuri romanesti, acum Craiova se deschide catre folclorul international.

Casa de Cultura Traian Demetrescu ne invita de la ora 11:30 in Parculetul „Mihai Bravu” pentru a admira Parada Portului Popular si Hora Infratirii, jucata de aproape 300 de artisti romani si bulgari.

Daca la Zilele Craiovei am asteptat in zadar Parada Portului Popular acum sunt sigur ca-mi voi bucura ochii si obiectivul foto. Am mai participat la un eveniment organizat de Casa de Cultura Traian Demetrescu cu ocazia Zilei Internationale a Dansului, asa ca am incredere intr-o buna organizare.

A propos de organizare si program, acesta continua de la ora 12:00, in Aula „Buia” a Facultatii de Agronomie unde ne va bucura folclorul romanesc, grecesc si bulgaresc
alaturi de solistii Oana Pârvan (Ponoare, Mehedinti) si Denis Draghici (Craiova).

Intrarea este gratuita.

Spor participator!

Etichete: , ,