Detoxifiere de toamna cu Clean 9

Detoxifiere de toamna cu Clean 9
Despre programul de detoxifiere in 9 zile Clean 9 de la Forever, v-am spus... de cate ori l-am urmat.

Am facut chiar si o trecere in revista a celor 9 zile de detoxifiere. Azi va spun doar ca am inceput o noua detoxifiere de toamna si ca am descoperit pe bidonul de Aloe Vera Gel o mica brosurica.
Aloe Vera gel
De multe ori am fost intrebat de unde stiu concentratiile produselor Forever pe baza de Aloe Vera Gel.
Le stiam din carti, din studii si din alte materiale pe care le-am citit, dar cum la ingredientele Aloe Vera Gel nu era amintita concentratia, imi era greu sa caut sursa informatiei.

Acum brosurica de pe bidon detaliaza modul de administrare, conditiile de pastrare si ingredientele: 96% Gel de Aloe Vera stabilizat.
ingrediente Aloe Vera Gel
Ca atare, in urmatoarele zile pe mine scrie Aloe Vera 96%, miscare, apa si detoxifiere.

Spor sanatos!

Etichete: , , , , , , ,