Daca e de bine, atunci sa spunem!

Daca e de bine, atunci sa spunem!
Probabil stiti despre Miercurea fara carne. Vine pe blog si cea de azi, ceva mai speciala, dar pana atunci sa zic ceva de bine, bineinteles tot in legatura cu Miercurea fara carne :)

Miercurea trecuta am avut supa crema de dovlecei, cu crutoane si ierburi aromate, cum se vede si din imaginea de la inceput.

Cand avem timp, crutoanele le facem in casa, dar de multe ori le luam de la magazin. Am luat de la Real, pe vremea cand exista, dar trebuia sa iau o ditamai punga, din care foloseam foarte putin. Nu era scumpa, dar pacat sa arunci atata paine, chiar uscata.

Realul a fost transformat in Auchan si m-am bucurat sa vad ca pungile cu crutoane au devenit mai mici, desi tot mari pentru nevoile mele.

Ei bine, acum sunt si mai multumit, deoarece crutoanele sunt varsate, iti pui o manusa de plastic si-ti iei in punguta exact cat iti trebuie. Nu mai zic despre chestiuni de finete, legate de faptul ca inainte erau amestecate tipurile de paine care se gaseau intr-o punga. Acum iti alegi tu de care vrei.
crutoane cu ierburi mediteraneene
Este un lucru marunt, o schimbare de detaliu, dar care dovedeste atentie la nevoile mele, in calitate de client.

Bravo Auchan!

Etichete: , , ,