Craiova Mini Blog Meet, caprit :)

Ce sa mai incoace si-ncolo, noi am pus Craiova Blog Meet de Septembrie la sfarsit de luna, iar Geordan s-a trezit sa ne spuna dupa aceea ca vine in Craiova in weekendul cu 20-21. Atunci n-ar fi fost Cretu, asa ca am impacat si capra si rasul si facem un Mini Blog Meet specialce capra mea :)

Ca sa descifrez paragraful anterior si pentru cei care nu-l stiu pe Geordan, este un blogger craiovean transferat in interes de serviciu in Bundesliga blogosferica.

Si de cand ne-a facut surpriza sa vina direct din Germania la un Craiova Blog Meet, am zis sa ne anunte inainte ca sa punem intalnirile cand ajunge si el prin tara. Pana acum ne-am nimerit, dar de data asta stabilisem deja intalnirea pentru Septembrie cand s-a hotarat el sa se repatrieze temporar.

Asadar, Duminica, 21 Septembrie, mare Mini Blog Meet mare, cu toti bloggerii din dotare. Ne vedem la ora 18:00 la Club Q, comme d'habitude.

Spor!

Etichete: , , ,