A fost prima editie Craiova SportFest

A fost prima editie Craiova SportFest
Asa cum mi-am propus, am fost azi la Craiova SportFest, festivalul sporturilor din Banie.

Sportul a ocupat centrul orasului iar cluburile de sport din Craiova au facut demonstratii pentru cei interesati. Prima demonstratie a fost una de dans, sustinuta de Katamis Dance.

O parte dintre sportivii clubului ne-au incantat cu dansuri standard
dansuri standard
sau latino,
dansuri latino
iar la final doritorii au fost invitati sa invete cativa pasi de Samba.
pasi de Samba
Am luat parte si la prezentarea echipei de handbal feminin a SCM Craiova.
SCM Craiova - handbal feminin
Au salutat publicul si au fost aplaudate pe rand, toate jucatoarele,
Bravo Anelor
iar la final au facut fotografii si cu viitorul handbalistic al Craiovei.
handbal de toate varstele
Am aruncat o privire la toate disciplinele sportive.

Aerobic
Aerobic
Badminton
Badminton
Baschet
Baschet
Box
Box
Escalada
Escalada
Fotbal
Fotbal
Judo
Judo
Karate
Karate
Oina
Oina
Sah
Sah
Sah gigant
Sah gigant
Tenis de camp
Tenis de camp
Tenis de masa
Tenis de masa
Mi se pare o initiativa inspirata, bine organizata, iar Crucea Rosie a fost gata sa intervina in caz de nevoie.
Crucea Rosie
Sper ca micutii spectatori au avut de unde alege si ca vor fi viitorii sportivi ai Craiovei.
viitori sportivi?
Pana atunci va las cu mai multe imagini de la Craiova SportFest.

Spor(t)!

Etichete: ,