Am alergat pentru Andrei...

Am alergat pentru Andrei
Dar mai intai, la inscriere, fiecare a bagat in urna o anumita suma de bani. Apoi l-am aplaudat pe Andrei, care ne-a intors aplauzele cu un zambet ce nu tine cont de greutatile pe care le are.

In jur de 100 de persoane estimez eu ca au alergat, dar cel mai bine ne spun organizatorii, care au datele de la inscriere.

Fiecare a primit un numar de concurs si a fost notat in tabel pentru tombola.
hai la alergare
S-a dar startul pentru toti participantii si am alergat cam 2 km.
am alergat cam 2 km
La sfarsit am primit diplome de participare si mici cadouri de la parteneri.
diplome de participare
In speranta ca s-au strans cat mai multi bani pentru operatia chirurgicala care-i va permite lui Andrei sa mearga, va las cu mai multe imagini de la cros.

Spor(t)!

Etichete: , ,