Pauza de Mondiale, miros de semifinale

Pauza de Mondiale, miros de semifinale
Desi multi se plangeau ca la Mondialul brazilian "europenii cad pe capete", iata ca in faza semifinalelor au ajuns 2 echipe din Europa si 2 echipe "locale".

Brazilienii nu m-au impresionat la aceasta editie, ba chiar mi-au ridicat semne de intrebare dupa unele ajutoare din partea arbitrilor, simulari si faulturi grosolane trecute cu vederea.

Nu-i vad bine pe brazilieni in semifinala cu Germania, pe care sper s-o castige europenii. De altfel, de la inceput am mizat ca Germania va fi noua campioana mondiala, dar mai este pana atunci.

Dupa parerea mea, vedetele Mondialului n-au fost Neymar, Messi sau Ronaldo ci portarii gen Ochoa (Mexic) sau Neuer (Germania). Chiar si in meciul de aseara Keylor Navas, portarul din Costa Rica, a fost eropul celor 120 de minute, pentru ca apoi Tim Krul, portarul Olandei, sa fie eroul final dupa ce a aparat la penaltiuri.

Altfel de eroi, ai simularilor, au mai fost, printre ei remarcandu-se olandezul Roben. Sunt curios cum se va termina Argentina - Olanda, dar tare-as vrea sa nu mai vad mutra de milog a lui Roben in finala.

O finala care, dupa parerea mea, ar trebui sa fie Germania - Argentina, adica inca un episod din serialul intalnirilor de mondiale dintre nemti si argentinieni.

Cum va fi in semifinale vom vedea, pana atunci sa speram ca vor fi spectaculoase, cu goluri si fara erori de arbitraj.

Nu sunt eu mare ghicitor de rezultate, dar am ghicit vreo 4 scoruri exacte:
Avand in vedere ca am nimerit si la Argentina si la Brazilia, sper sa am dreptate si cu finala, iar finala mica sa fie Brazilia - Olanda :)
finala mica Olanda - Brazilia
Spor(t)!

Etichete: ,