Craiova Blog Meet se globalizeaza

Craiova Blog Meet se globalizeaza
Daca pana acum le ziceam "internationale" Blog Meet-urilor craiovene la care reveneau in Craiova "nemtii" Geordan si Luci, acum chiar ca a fost international.

Am avut un adevarat "global village" la Craiova Blog Meet: Hong - Kong, Canada, Grecia, Malaezia, Letonia, Bulgaria si USA.

Mai intai au venit cei 6 internationali de la ReBranders Craiova, ocazie cu care am facut si o poza impreuna.
ReBranders Craiova
Am reusit sa inmanez inca 3 diplome JCI Blogger Rider,
3 diplome JCI Blogger Rider
apoi a aparut si bloggerul american de origine turca, Anil Polat, impreuna cu prietena sa din Bulgaria, Mira.
SUA si Bulgaria
Scopul si durata vizitei lui Anil in Craiova sunt determinate de faptul ca orasul nostru a castigat concursul online The Best City to Visit 2014, iar bloggerul american viziteaza orasul castigator.

Am discutat cu toti la o bere, suc si ce le-a mai facut placere, am facut si poza de mini-grup
poza de mini-grup
si cand ne pregateam de bowling... am avut parte de-o surpriza.

Primarul Craiovei, Lia Olguta Vasilescu, afland ca bloggerul de travel a ajuns in Craiova si ca suntem la Blog Meet, a venit sa ne salute.

Olguta Vasilescu are si blog, astfel ca am mai bifat o premiera: la Craiova Blog Meet vin bloggeri internationali si blogeri locali, de la cel mai mic pana la cel mai (pri)mare :)

Cu o asa ocazie am mai facut o poza de grup.
poza de grup extins
Mereu am zis ca Best City to Visit 2014 a revenit Craiovei deoarece a fost inscrisa in competitie de o bloggerita, iar apoi blogosfera craioveana a "contaminat" toata zona. Acum completez, Anil a avut ocazia sa vorbeasca cu primarul Craiovei deoarece intalnirea a avut loc la un Blog Meet.

Cand a fost in Sibiu, Anil programase o intalnire cu primarul, dar nu s-au nimerit in programe. Acum, la Craiova Blog Meet, s-a intalnit cu primarul Craiovei, Olguta Vasilescu, posesoare de blog, chiar din prima seara.

Am discutat un pic despre comentariile pro si contra din timpul competitiei, despre obiectivele turistice si culturale locale si regionale, apoi in loc de bowling Anil a preferat o plimbare in aer liber prin centru, unde se desfasura Festivalul Adrian Paunescu.

Cam atat, completez mai tarziu cu link-urile bloggerilor si ale invitatilor, pana atunci va las cu mai multe imagini de la Craiova Blog Meet International.

Spor!

Update 2:
Despre vizita lui Anil si a Mirei in Craiova au mai scris Dana si Neydamn.

Update 1:
In ordinea aproximativa a sosirii, iata care a fost prezenta la Blog Meet:

Etichete: , , , , ,