A fost Craiova Blog Meet de Iulie

A fost Craiova Blog Meet de Iulie
Asa cum ne-am propus, vremea ne-a ajutat si am inceput Blog Meet-ul la piscina. Poze n-am facut, dar trebuie sa ne credeti pe cuvant ca am fost. Mircea, Sergiu si cu mine am udat Craiova Blog Meet, ne-am racorit si a fost bine.

Apoi, de la 20:30 ne-am intalnit ca de obicei la Club Q. Si de data asta a fost vorba de o premiera, chiar dubla :)

Andra si Xaara, care incearca de multe luni sa ajunga la un Craiova Blog Meet, de data asta chiar au reusit :)

Dar iata care a fost prezenta la Blog Meet-ul de ieri:
Am continuat Blog Meet-ul la bowling, unde a fost iar premiera pentru Xaara, Bianca si Andra.
bowling
Am castigat la ultima aruncare,
victorie la ultima aruncare
spre a lui Mircea minunare, care condusese tot timpul si a dat si 2 strike-uri :)
Mircea 2 strike-uri, eu 2 puncte in fata
Oricum, fara Cretu, indisponibil pe motiv de insolatie, la bowling n-am avut multa motivatie.

Am avut insa motiv de premiere, asa ca am dat diplomele JCI Blog Rider, deocamdata doar pentru Andra si pentru mine. Ceilalti le primesc atunci cand vor ajunge la Blog Meet :)
diplomele JCI Blog Rider
Pana la intalnirea din august, va las cu mai multe imagini de la Craiova Blog Meet de Iulie.

Spor!

Etichete: , , ,