Olympic Day - Crosul Olimpic la Craiova

Olympic Day - Crosul Olimpic la Craiova
Desi Ziua Olimpica se sarbatoreste pe 23 Iunie, avand in vedere ca Sambata a fost prima zi de weekend in care n-a ploua, la Craiova am alergat pentru Olympic Day pe 21 Iunie.

Din cate am inteles de la participantii cu traditie, a fost a 11-a editie, iar de la organizatori am inteles ca a fost editia cu participarea cea mai numeroasa.

Diploma de participare Olympic Day
Avand in vedere ca s-au dat 300 de tricouri, iar cand am ajuns eu la inscriere nu mai erau, inseamna ca au fost peste 300 de participanti.

Alergarea s-a facut pe distante diferite pentru varste diferite, iar la final fiecare a primit o diploma de participare.

Primii sositi la fiecare categorie, baieti si fete, au primit premii speciale, dar pana la urma au castigat toti cei care au alergat.


Am facut poze la toate alergarile, iar la proba la care am alergat eu, i-am pozat doar pe cei care au terminat crosul dupa mine ;)
hai cu spor
Au fost premiati si cei mai mici participanti si cei mai "ïnvechiti" :)
cei mai mici participanti
Pana la editia viitoare va las cu mai multe imagini de la Olympic Day Craiova.

Spor(t)!


Etichete: , ,