Programul complet (R) Zilele Craiovei

Programul complet (R) Zilele Craiovei
Nu, (R) nu este de la reclama, desi anul trecut obisnuiam si eu sa amintesc programul zilei. Titlul complet ar fi Programul complet RATAT al Zilelor Craiovei.

Daca in 2013 am laudat prima editie de primavara-vara a Zilelor Craiovei, in 2014 ma vad nevoit sa arat si partile mai putin bune.

Anul trecut am ratat o singura zi, cea de Marti. Poate ca s-au transferat ceasurile rele peste an, asa ca si azi am avut o ratare :(

Daca atunci a fost din cauza mea, venind prea obosit din delegatie, acum vina nu-mi mai apartine. Va las si pe voi sa va dati cu parerea.

Am citit programul zilei de 27 Mai pe CraiovaForum.

Sursa de incredere, asa ca am zis sa merg la 18.30 la Parada Portului Popular pe traseul Restaurantul Minerva – Piaţa „Mihai Viteazul” – Esplanada „William Shakespeare”, asa cum anuntau organizatorii,  Primăria Municipiului Craiova şi Muzeul Olteniei Craiova.

Soc si groaza :) Dupa ce am luat si-un taxi, ca sa prind parada de la inceput, la Minerva era... liniste si pace.
parada lipsa
M-am gandit ca mai dureaza un pic pana vine parada de la Casa Baniei.

pustiu
Da de unde, strada era goala. M-am mai invartit, apoi m-am gandit ca poate n-am retinut eu ora. Asa ca am sunat un prieten sa verifice programul.

- Da, la 18:30 la Minerva incepe Parada Portului Popular...
- Sunt la Minerva...
- Ba esti nebun...
- Nu, sunt optimist. Sper sa inceapa totusi...

Am mai stat apoi m-am dus mai spre Piata Mihai Viteazul, gandindu-ma ca poate au modificat traseul.

Am mai facut cateva poze, dar nici urma de port popular, macar la trecatorii de ocazie sa fi fost cateva ii. Nimic.
nici aici
Acum nu stiu cat de exact este ceasul de la fosta fantana cantatoare, dar cand asta arata spre 19:00 am plecat.
19:00 fix
Aveam si eu ceas, dar am zis sa ma iau dupa ora locala :) M-am mai invartit prin piata Mihai Viteazul pana la 19:15 si nimic-nimic, parada a fost paradita si n-a mai aparut.
19:15
As fi inteles sa se amane daca ar fi fost ploaie sau vreme urata, dar era tocmai bine. 

Imi pare rau ca am pierdut timpul degeaba si am pierdut un alt eveniment care se desfasura in acelasi timp, spectacolul aniversar Dellakeza de la teatru – 60 de ani pe scenă. Sigur acesta s-a tinut, deoarece plecand spre casa am vazut masinile TVR-ului la Teatru. 

Sper ca doar eu am ratat programul, alegand sa vad Parada Portului Popular. Ajuns acasa am zis sa verific online, ca poate au modificat programul.

Site-ul MuzeulOlteniei.ro este degeaba, in sensul ca nu este actualizat si mai mult pierzi timpul sa opresti animatiile in flash decat sa gasesti ceva util.

Parada Portului Popular
In schimb pe Facebook, Muzeul Olteniei spune pe afis despre o Parada a portului popular, dar in programul pe zile nu apare nimic legat de traseul Restaurantul Minerva – Piaţa „Mihai Viteazul” – Esplanada „William Shakespeare”.

Acum ziceti si voi, sa mai am incredere in "programul complet" sau sa-mi vad de treaba?

Mi se pare numai mie sau sunt niste lipsuri in program. La Muzeul Olteniei sau la Primarie, asta nu stiu.

Nu mai zic ca pentru Noaptea Muzeelor, Muzeul Olteniei a afisat programul pe ultima suta de metri, de parca eu imi faceam programul in ultima zi.

Zic doar ca Doljul si Craiova nici macar nu a aparut in Noaptea Muzeelor, iar azi parada din program a disparut pe traseu :(

Sa fie oare exces de zel la cei din Primarie cand au scris programul complet al zilei de 27 Mai si n-au mai intrebat si la Muzeul Olteniei?

Spor ganditor!

Etichete: ,