#lessordinary party cu #Finlandia

#lessordinary party cu #Finlandia
Nu prea le am eu cu tariile, dar pot sa afirm cu tarie ca muzica buna, cadrul bine ales si inserturile de violoncel si saxofon alaturi de o vodka Finlandia... sunt foarte tari.

In traducere, m-am bucurat aseara de vip less ordinary party by Finlandia. Cam mult cu 2 petreceri intr-o zi, asa ca dupa Sf. Constantin si Elena n-am stat foarte mult in Krypton, dar deajuns incat sa-mi fac o parere.

La intrare te astepta "velierul" Finlandia, gata sa te poarte pe valurile petrecerii.
"velierul" Finlandia
Nici nu intrai bine si erai invitat "sa smulgi" o vodka Finlandia din ghearele ursului :)
vodka Finlandia din ghearele ursului :)
Foarte buna cu fructe de padure si menta,
fructe de padure si menta
apoi peste muzica si mai buna incep sa se auda acordurile de violoncel,
acordurile de violoncel
care anuntau concertul Aylin & The Lucky Charms.
Aylin & The Lucky Charms
Va las cu mai multe imagini de la lessordinary party Finlandia.

Spor!

Etichete: ,