Film si concert la Sandalandala

Film si concert la Sandalandala
Dar nu inainte de o portie de photo shooting, spumoasa :)))
photo shooting la Sandalandala
Iar aici aveti o parte din making of. Of-of, mai-mai :)
making of
Am revazut Vama si mai multi bloggeri pe care-i stiam din online, iar cu cativa am facut trecerea la offline la o bere :)

Hai noroc Georgiana si Pato!

Am avut noroc si de un film pe alese (online), Jandarmul si Jandarmeritele,
Jandarmul si Jandarmeritele
apoi ne-am bucurat de concertul lui Make.
concertul lui Make la Sandalandala Vama Veche
Il mai vazusem pe Make in concert, acompaniat de vioara, dar acum ne-a surprins cu nai si percutie :)

A propos de nai, n-ai sa crezi ca sunt atatea cantece despre Vama si despre 2 Mai nu prea :) Dar Cristian Mihai ne-a demonstrat ca Mai sunt sperante.



Despre cei deja cunoscuti la bere nu va mai spun, ii vedeti in poze, dar dupa cum v-am spus si ieri a fost bine, in ciuda vremii nehotarate :)

Si mai bine a fost ca participarea mea la aceasta isprava s-a datorat unor "comentarii" pentru ceea ce s-a numit Comitetul Comentatorilor.

Spor de comitet!

Update: Un tur blogosferic de Vama la Sandalandala au mai executat stimabilii:

Etichete: , ,