Cum a fost la "Fii Voluntar! Reuseste!"

Cum a fost la "Fii Voluntar! Reuseste!"
La invitatia voluntarilor de la Asociatia Studentilor de la Facultatea de Fizica din Craiova, am sarbatorit impreuna Saptamana Voluntariatului, in cadrul unei dezbateri la Casa de Cultura Traian Demetrescu.

Alexandru Cita a deschis discutiile, apoi a fost randul speakerilor sa prezinte activitatea de voluntariat si beneficiile acesteia pentru studenti.
Alexandru Cita
Dana Dobre ne-a vorbit despre voluntariatul din liceu, continuat in facultate cu experienta de la AIESEC.

Dana Dobre
In urma activitatilor de la AIESEC, Dana a prins curaj si experienta, a trecut peste emotiile unui discurs in fata publicului si s-a dezvoltat personal. A participat la multe proiecte, a castigat experienta si multi prieteni de la asociatiile din tara sau din strainatate.

Cora Sanda  - presedinte la Asociatia Pro Civica Oltenia - ne-a vorbit despre experienta sa in voluntariat si despre provocarile acceptate in cadrul voluntariatului international, activitatea intr-un sat mic din Iordania fiind un adevarat soc cultural.
Cora Sanda
Pentru Cora, voluntariatul a insemnat:
Catalin Zamfir
Catalin Zamfir a povestit despre experienta la AIESEC in timpul facultatii, urmata de activitatea la JCI Craiova si apoi de coordonarea timp de mai multi ani a Let's Do It Romania in Dolj si Oltenia.

Pentru tinerii voluntari din sala, Catalin a punctat 4 beneficii pe care le-a cunoscuta datorita voluntariatului
Eu am incheiat discursurile si chiar daca nu sunt voluntar cu contract de voluntariat, am povestit despre actiunile voluntare intreprinse in Craiova.
Daniel Botea
Le-am propus voluntarilor sa strangem randurile pentru cresterea comunitatii craiovene si-i asteptam cu drag la urmatorul Blog Meet.

Ca sa incheiem cum se cuvine actiunea, am acordat un interviu voluntar Aurei Serbanica, studenta in anul II la Jurnalism.
interviu voluntar Aurei Serbanica
Eu m-am simtit bine printre voluntari, sper ca si ei au avut de invatat din experientele impartasite.

Spor!

Etichete: , , ,