Crosul Universitar - Craiova 31 Mai

Crosul Universitar - Craiova 31 Mai
Va spuneam ca pe 31 Mai are loc la Craiova etapa finala a Crosului Universitar, cu participarea campioanei Ana Maria Branza.

„Ca ambasador Student Sport, rolul meu este să promovez această  initiativă, dar încă de la început mi-am dorit să mă implic mai mult. Mi-am dorit să particip la competitii si să fiu mai aproape de studenti. Organizarea acestui cros îmi oferă sansa si mă bucur să pot  participa la etapa finală din Craiova. Multumesc Student Sport pentru  această ocazie si pentru munca voastră! Succes tuturor  participantilor în competitiile organizate de Student Sport.”

Startul competitiei se da la ora 12:00 din zona Ciobanasul, iar studentii se pot inscrie online sau la fata locului, prezentând cartea de identitate si carnetul de student.

Mai multe detalii gasiti la StudentSport.

Spor alergator!

Etichete: ,