Compensam viitura cu un SMS la 8829?

Compensam viitura cu un SMS la 8829?
Va spuneam despre situatia disperata in care se afla multe milioane de persoane din Serbia si Bosnia Herzegovina.

Ei bine, acum viitura a ajuns si-n Romania si chiar daca la noi inca nu sunt probleme, putem ajuta la rezolvarea problemelor de la vecini cu un simplu SMS.

Nu doar v-am indemnat sa dati SMS la 8829 (2 Euro) pentru victimele inundiatiilor din fosta Iugoslavie, dar am si actionat.

La inceput, desi mi-am incarcat cartela de pe Orange si aveam credit, n-am reusit sa trimit SMS. M-am gandit ca e vreo setare care sa evite numerele gen 8829 si m-am dus la punctul de incarcare. Aici am descoperit ca nu pot nici macar sa-mi trimit mie SMS?!? Don'soara m-a trimis la reprezentanta, fiind depasita de situatie.

M-am dus la reprezentanta Orange si s-a rezolvat misterul. Cartela mea preistorica era de pe vremea Mobil Rom si dadea semne de oboseala. Este primul meu numar de mobil si l-am pastrat pe cartela, mai mult sa fiu sunat, ca de apelat il am pe cel de serviciu. In schimb sunt multi care ma suna pe Orange.

Am facut si-un proces verbal de "predare la muzeu" a vechii cartele si de inlocuire cu una noua (gratuit), apoi am facut proba cu un SMS la 8829.

Evrika! A mers, iar mesajul pe care l-am primit merita impartasit:
Crucea Rosie ajuta victimele inundatiilor
Acum nu stiu exact ce mesaj trebuie trimis la 8829, eu am scris de 2 ori Serbia si o data Bosnia, dar banuiesc ca banii stransi se vor aloca pe regiuni de cei de la Crucea Rosie, in functie de necesitati.

N-a fost greu si cu ocazia asta mi-am inlocuit si cartela :)

Ii ajutati si voi cu un SMS la 8829 pe cei aflati in momente grele? Numarul este valabil pentru toate retelele mobile.

Spor la 8829!

Etichete: , , ,