Am fost la Bach in ShowBiz la Craiova

Am fost la Bach in ShowBiz la Craiova
N-am fost mare fan Sistem, dar nici nu mi-a displacut. Mi-a placut prestatia de la Eurovision, dar daca-mi zicea cineva despre Zoli Toth nu stiam sa-l asociez cu Sistem.

Am asociat insa jocul de cuvinte "Alt Bach, alt Enescu, TÓTH Zoli" cu sistemul de ecuatii si n necunoscute si cu parerea Chinezului.

Nu stiu daca prezentarea cu necunoscute are legatura cu matematica muzicala a Cristinei Bazavan, dar mie mi-au placut tare mult si prezentarea si reprezentatia.

Pe Zoli Toth il stiam dupa afis, dar cand au intrat artistii pe scena nu stiam de unde sa-l iau pe al doilea percutionist. Ca sa mai rezolvam din necunoscute, ne-a luminat Zoli, atunci cand ne-a spus ca Bogdan Pop este craiovean de-al nostru, pe care l-am vazut de atatea ori la Filarmonica Oltenia :)

Oricum, prima impresie este clara, toti sunt tineri, au zambetul la ei si ritmul in sange.

Alt Enescu se refera la compozitorul Adrian Enescu, iar Zoli este toth cel din Sistem :)

Mai raman doua necunoscute frumoase, Amalia Gîscă – vioară si Flaminia Nastai – violoncel, care au zambit complice si au reprezentat latura clasica din Johann Sebastian Bach, atunci cand s-au alaturat proiectului care prezinta un altfel de Bach.

Acum ca am descifrat necunoscutele, sa mai plusez cu cateva lucruri care mi-au placut.

Muzica m-a furat, n-am urmarit tot timpul proiectiile marca Les Ateliers Nomad, dar am recunoscut cate ceva din Luvru, Notre Dame si o anumita numaratoare :)

Eu am simtit concertul ca un crescendo care a culminat cu contributia publicului de la final.

Da, am facut parte din fondul sonor reprezentat de aplauzele ritmate ale  celor doua piese de la final.

Mi-a placut foarte mult si insertul final de muzica populara, mi-a placut ca s-au schimbat roluri si locuri, ca s-a pasat greutatea pieselor intre cei 4 tineri si ca in final toata lumea era multumita de spectacol.

Multumire se citea si pe fetele luminoase ale artistilor, astfel incat cred ca vor reveni cu placere la Craiova.
Bach in showbiz
Va las cu mai multe imagini de la Bach in ShowBiz la Craiova si cu invitatia de a nu rata spectacolele urmatoare din Timişoara, Oradea, Satu Mare, Cluj-Napoca, Piteşti, Braşov, Târgu Mureş, Sibiu şi Bucureşti.

Spor!

Etichete: , ,