Ajutam si noi cu un SMS? Hvala svima!

Ajutam si noi cu un SMS? Hvala svima!
Va spuneam ca la 11even Experiences am avut ocazia s-o reintalnesc pe doamna Virginia Sovoiu, presedintele filialei craiovene a Crucii Rosii Romane. Am inteles mai bine care este misiunea Crucii Rosii si mi-am format o imagine despre activitatea voluntarilor din organizatie.

Azi am vazut la Crucea Rosie un apel umanitar pentru Serbia si Bosnia Herzegovina.

Pentru ca in 2006 Dunarea a inundat ambele "tari" unde ma duceam in vacante cand eram mic, Macesul de Jos si Bechet, inteleg poate mai bine disperarea prin care trec locuitorii tarilor afectate acum de inundatii.

Poate si faptul ca am prieteni in Serbia si Bosnia, cu care am stat de vorba fata in fata, ma face sa fiu mai sensibil la drama acestor oameni.

Poate ca voi nu cunoasteti nicio persoana din aceste tari, dar va sensibilizeaza muzica sarbeasca. Sau poate sunteti fani Novak Djokovic. Nu stiu ce legaturi aveti cu Serbia si Bosnia, dar un SMS de 2 euro cred ca poate trimite oricine.

Veti spune ca 2 Euro nu inseamna nimic, dar daca macar 10% dintre cei care si-ar permite un astfel de gest ar trimite SMS, sunt sigur ca ar fi un ajutor considerabil.

Am fost uimiti de mobilizarea locuitorilor din Muntenegru atunci cand autocarul romanesc a cazut intr-o prapastie. Acum este randul nostru sa ne aratam solidaritatea fata de vecinii din fosta Iugoslavie, mai ales ca si noi am putea fi victimele inundatiilor provocate de Dunare.

Spor donator!

Update: Cateva imagini din zonele afectate de inundatii.

Update: Pot fi facute si donatii in natura la Filarmonica Oltenia Craiova si la Teatrul Colibri.
doi prieteni, o singura inima

Etichete: ,