A fost #SocialMedia4Students Craiova

A fost #SocialMedia4Students Craiova
Care a inceput inca de vineri seara, cand ne-am intalnit la SM4S Craiova Beer Meet
SM4S Craiova Beer Meet
Unde am vorbit, am ciocnit si la final am dat-o in  bowling,
bowling
cu scorul de rigoare :)
scor final
Am luat si un autograf de la Cristian Manafu, pe un articol din Revsta Biz (2002), cand stimabilul era jurnalist :)
autograf de la Cristian Manafu
Sambata dimineata a inceput efectiv SM4S Craiova, in sala Filip Lazar a Filarmonicii Oltenia.
SM4S Craiova
Rares Cojocaru ne-a prezentat organizatiile Rotaract si Rotary care au facilitat organizarea evenimentului si ne-ea povestit care este scopul acestei intalniri.

Manafu ne-a prezentat cateva elemente de baza ale unei strategii in Social Media.
Chinezu
Chinezu ne-a explicat cum se pot folosi blogurile in campanii de promovare.
Lucian Prejbeanu
Lucian a facut o scurta prezentare a blogosferei locale si un studiu de caz corelat cu propria experienta de la CraiovaForum.ro.
Andrei Cismaru
Andrei Cismaru ne-a povestit despre modul in care face Bit Defender Social Media.
Alexandru Negrea
Alexandru Negrea ne-a vorbit despre (neuro)marketing si folosirea Facebook in campaniile de promovare.

Avand deja stabilite cateva notiuni si practici utilizate in Social Media, partea a doua a fost un workshop cu 4 studii de caz.

Ne-am impartit in 4 echipe, fiecare avand un brief pe care sa-l transforme intr-o campanie in Social Media.

A fost instructiv pentru noi ca participanti, iar juriul a completat sugestiile si la final s-a aratat multumit de prestatia craiovenilor.

Asa cum este frumos, am incheiat SM4S Craiova cu o bere, ura si la gara! (adica ne-am luat la revedere cu o bere de la invitatii din Bucuresti, inainte de plecarea lor spre gara).

A fost un eveniment instructiv, iar pe langa notiunile discutate, toti vorbitorii i-au indemnat pe studenti sa-si faca bloguri.

Au avut de invatat chiar si studentii din promotia 1995 :) Eu m-am convins ca trebuie sa incerc Instagram.

Social Media for Students este un program inițiat de Cristi Manafu, organizat în Craiova de Rotaract Craiova cu susținerea Rotary Craiova, KissFm, Europeca, Filarmonicii Oltenia si Tipografiei Printex.

Felicitari tuturor celor implicati in editia inaugurala din 2014 si sa ne vedem sanatosi la editiile viitoare!

Spor tuturor!

Etichete: , , , , , ,