Restantele se recupereaza Duminica :)

Restantele se recupereaza Duminica :)
Pentru zilele libere cu ocazia sarbatorilor de Paste, unii recupereaza Sambata.

Eu recuperez Duminica, deoarece in urma cu doua duminici am plecat la Heidelberg si n-am mai avut timp sa scriu despre Gala SuperBlog si evenimentele premergatoare.

Dau timpul inapoi, cu 2 saptamani, cand ajungeam la NH Hotels pentru activitatile superblogosferice de Sambata. Mai fusesem la NH Bucuresti la debutul in SuperBlog, in 2012. De data asta m-au ajutat si cu un check in online, avand in vedere ca a doua zi am zburat spre Heideilberg, chiar in timpul Galei.

Cu Atena Ivanovici m-am intalnit la receptie, apoi plecand spre workshop i-am mai cunoscut pe Radu TugleaDaniela Alistar si Adrian Gainaru.
workshop Deco
Cu surorile Toma, Aurora si Catalina, am facut cunostinta la Workshop-ul Deco.

Cu Nicusor Adrian Rotaru si Catalin Ciabai cred ca la Oktoberfest ne-am vazut prima data.
Hai noroc!
Sper ca n-am uitat pe nimeni dintre cei cunoscuti de curand, pe cei vechi nu-i mai amintesc, dar ii vedeti voi in poze.

La Spice m-am bucurat sa revad si mai multi bloggeri, sponsori sau prieteni ai SuperBlog.
party SuperBlog la Spice
Am plecat de la party pe la 00:30, exact cand se animase atmosfera, dar avand in vedere ca ma pregateam de decolare a doua zi, am predat stafeta celor ramasi.

Duminica dimineata am mai avut timp de micul dejun (pe la 11:00) dar si sa le intalnesc pe Alina Gheorghe si pe Nasa Aguritza.

Bineinteles si pe Pinky, castigatoarea Spring SuperBlog 2014, pe care o stiam de la Straja.

Cand a inceput festivitatea eram deja la aeroport, dar am lasat un mesaj pentru participanti, pe care-l puteti asculta la momentul 1:27:06 in filmul de la Gala.



Super spor tuturor!

Etichete: , ,