De toate pentru toti, in pasi de dans

De toate pentru toti, in pasi de dans
Am fost binecuvantat cu faptul ca ziua de Sf. 30 Aprilie :) este dupa Ziua Mondiala a Dansului si inainte de 1 Mai.

Ce sa mai, pana n-o dau pe bere, sa va zic cum a fost ieri, ca despre maine am timp :)

Am fost la spectacolul "Calatorie in pasi de dans" si m-am bucurat de:
Dansurile traditionale au fost prezentate de ansamblul Alunelu din Pielesti



care ne-a incantat cu mai multe reprize de jocuri populare.



Au urmat o serie de dansuri indiene
dansuri indiene
apoi toata sala a vibrat la reprezentantiile trupei Irini: Zorba



si alte dansuri grecesti.



Dupa o trecere prin dansuri country



am ajuns la balet
balet
si dans contemporan,
dans contemporan
pentru ca apoi sa ajungem la Street Dance.



Nu o data, ci de doua ori :)



Nici dansurile standard n-au fost uitate
dansuri standard
si nici cele latino.
dansuri latino
A fost cu adevarat o calatorie in pasi de dans, pe mai multe continente si in mai multe stiluri.

Spor dansator!

Etichete: , ,