Castelul din Heidelberg si alte obiective

Castelul din Heidelberg si alte obiective
Am vizitat si castelul si podul dar si celebra strada comerciala Hauptstrasse, care duce la castel.
Hauptstrasse
Pe pod cam batea vantul si n-am stat mult timp,
maimuta norocoasa
dar in castel, principalele obiective erau adapostite la interior.

Mi-a placut mult Muzeul Farmaciei, unde am gasit si Aloe Vera, natural.
Aloe Vera
Apoi am vazut cele doua butoaie, Kleinen Fass, cel mic
Kleinen Fass
si Grosse Fass, cel mare ;)
Grosse Fass
Panorama de pe terasele gradinii castelului este extraordinara, chiar daca lumina nu era prea generoasa.
castelul vazut din gradina
Daca ar fi sa vizitezi pe indelete, numai la Muzeul Farmaciei ar fi de stat o zi intreaga.

Nu mai spun ca este o imensitate de castel, cu o gradina intinsa in toate directiile.
gradina castelului
Va las cu mai mule imagini de la Castelul din Heidelberg.

Spor!

Etichete: