Ati aflat? Ati votat online? Ati spus?

Ati aflat? Ati votat online? Ati spus?
Aseara am fost impreuna cu Dana Ilie, bloggerita care a inscris Craiova in competitia Best City to Visit 2014, la Vocile Olteniei de la Digi 24 Craiova.

Am vorbit despre competitie, despre parcursul Craiovei si despre mobilizarea craiovenilor pentru a-si vota orasul.

Emisiunea va fi in reluare si azi de la ora 17:00, dar as sintetiza ideile principale.

Ati aflat ca orasul nostru este in finala Best City to Visit 2014?
Ati votat? Multumim frumos!
Daca inca n-ati votat va rog sa votati online de pe toate dispozitivele (PC, laptop, tableta, telefon etc.). Se voteaza zilnic, pana Duminica 06 Aprilie, inclusiv.

Daca deja ati votat, inca nu s-a terminat, deoarece sunt multi prieteni de-ai nostri care nu stiu despre competitie. Link-ul concursului pus pe status alaturi de indemnul "Hai sa votam Craiova!" este o buna modalitate pentru ca sa afle si prietenii despre finala online.

Invitarea prietenilor la evenimentul Batem Sibiul online este o alta modalitate de mediatizare.

Discutiile pe FB, pe chat sau chiar discutiile offline sunt cai utile de informare.

De fapt, cam asta am facut noi aseara la TV, i-am informat pe craioveni despre competitie si i-am indemnat sa voteze. Dar mult mai eficient este indemnul atunci cand au si un link la dispozitie.

A aparut si emisiunea online, de la minutul 29 ne puteti urmari cand va spunem... Spor la vot!

Hai Craiova! Hai cu voturile online!

Etichete: , , , ,